ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

عنوان Dragon Age 4 احتمالا یک بازی تماماً آنلاین خواهد بود

گزارش جدیدی از سایت کوتاکو منتشر شده که از احتمال تبدیل شدن Dragon Age 4 به عنوانی تماما آنلاین می‌گوید. در این گزارش آمده که احتمالا در Dragon Age 4 با دنیای کوچک‌تر نسبت به ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰

گزارش جدیدی از سایت کوتاکو منتشر شده که از احتمال تبدیل شدن Dragon Age 4 به عنوانی تماما آنلاین می‌گوید.

در این گزارش آمده که احتمالا در Dragon Age 4 با دنیای کوچک‌تر نسبت به قسمت پیشین این مجموعه یعنی Dragon Age: Inquisition طرف خواهیم بود و سیستم ماموریت‌های بازی نیز نسبت به قسمت‌های قبلی سری دراگون ایج متفاوت خواهد بود.

به این معنا که این بازی با استانداردهای فعلی الکترونیک آرتز هماهنگ می‌شود و احتمالا با یک بازی سرویس محور طرف خواهیم بود که با عرضه محتوای پولی و دیگر المان‌های عناوین این چنینی مانند پرداخت‌های درون برنامه‌ای تا مدت زیادی پشتیبانی خواهد شد. در ادامه این گزارش گفته شده که دراگون ایج بعدی از نظر ساختار گیلم‌پلی و سیستم درآمدی به آخرین ساخته بایوور یعنی Anthem شباهت زیادی خواهد داشت.

این موضوع از آن‌جایی نگران کننده‌تر می‌شود که یکی از کارگردان‌های اصلی سری دراگون ایج یعنی مایک لایدلو به هنگام آغاز پروژه جدید این سری بایوور را ترک کرد. البته کیسی هادسون به عنوان مدیرعامل این استودیو در اوایل سال ۲۰۱۸ اعلام کرده بود که Dragon Age بعدی یک بازی داستان و شخصیت محور خواهد بود.

در هر صورت، مطمئن هستیم که Dragon Age 4 فعلا در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد. برخی از کارمندان بایوور برای توصیف این بازی از عبارت «Anthem به همراه اژدها» استفاده کرده‌اند و برخی دیگر اعتقاد دارند که شباهتی بین این دو عنوان وجود ندارد. منبع دیگری به کوتاکو گفته که بازی تمرکز ویژه‌ای روی بخش داستانی خواهد داشت و در کنار آن باید منتظر پشتیبانی بایوور از بخش آنلاین با عرضه بسته‌های الحاقی گوناگون باشیم.

آیا با تبدیل دراگون ایج بعدی به یک بازی آنلاین و سرویس محور موافق هستید؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Saeed Poshtmashhadi
    Saeed Poshtmashhadi | ۳۰ فروردین ۱۳۹۸

    اینکارو بکنند این هم مثل سری فالوت نابود میشه

  • Reza Dark
    Reza Dark | ۲۱ فروردین ۱۳۹۸

    بدم از بازی های داستان محور اما آنلاین میاد. داستانش آفلاین باید باشه. چرا آهه آنلاین میکنن گند میزنن به همه چی. مثل فالوت میشه این بازی.
    من سری های دراگون ۳ و نسخه ۲ رو رفتم خیلی قشنگ بودن. مخصوصا نسخه سوم اما چه سود...

  • mohamad y
    mohamad y | ۲۱ فروردین ۱۳۹۸

    صد در صد نه مرده شور EA ببره معرفی هم نشده بود اشتیاق شو داشتم چه اصراری که بزنند بازی که به بخش داستانیش معروفه انلاینش کنند

  • Farhad Sharifat
    Farhad Sharifat | ۲۱ فروردین ۱۳۹۸

    ای بابا چه کاریه آخه، مگه الدر اسکرول آنلاینه!

مطالب پیشنهادی