ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لپ‌تاپ Predator Helios 700 با کیبورد کشویی رونمایی شد

ایسر از لپ‌تاپ گیمینگ جدید خود یعنی Predator Helios 700 رونمایی کرده که کیبورد کشویی مهم‌ترین ویژگی‌ آن نسبت به محصولات مشابه است. اولین نکته‌ای که در مورد لپ‌تاپ جدید ایسر خودنمایی می‌کند به صفحه ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۵

ایسر از لپ‌تاپ گیمینگ جدید خود یعنی Predator Helios 700 رونمایی کرده که کیبورد کشویی مهم‌ترین ویژگی‌ آن نسبت به محصولات مشابه است.

اولین نکته‌ای که در مورد لپ‌تاپ جدید ایسر خودنمایی می‌کند به صفحه کلید HyperDrift آن برمی‌گردد. تغییرات این کیبورد تنها شامل موارد ظاهری نمی‌شود و از نظر کارایی نیز شاهد پیشرفت نسبت به گذشته هستیم. به گفته ایسر، کیبورد Predator Helios 700 شامل سوئیچ‌های خطی است که ظاهرا باعث افزایش دقت این کیبورد نسبت به مدل‌های معمولی می‌شود.

در کوتاه مدت می‌توان گفت کیبورد Helios 700، گزینه خوبی برای افرادی است که به کیبورد در جای معمول خودش عادت دارند و هم عملکرد خوبی را به عنوان یک کیبورد کشویی ارائه می‌دهد؛ قابلیتی که به نظر می‌رسد ایسر قصد دارد در لپ‌تاپ‌های گیمینگ خود آن را رواج دهد.

جدا از کیبورد، Predator Helios 700 پرچمدار جدید ایسر از سری هلیوس محسوب می‌شود. این لپ‌تاپ از یک صفحه نمایش ۱۷.۳ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد. در ضمن، Predator Helios 700 به پردازنده نسل نهم Core i9 اینتل و پردازنده گرافیکی جی‌فورس RTX 2080 یا RTX 2070 مجهز خواهد شد. همچنین، این محصول از ۶۴ گیگابایت رم، ۱ ترابایت حافظه SSD یا ۲ ترابایت حافظه معمولی پشتیبانی خواهد کرد.

از سوی دیگر، از آن‌جایی که Predator Helios 700 یک لپ‌تاپ گیمینگ محسوب می‌شود، نزدیک به ۴.۵ کیلوگرم وزن و ۴۱.۷ میلی متر ضخامت دارد. این در حالی است که مدل ۱۵ اینچ Helios 300 تنها ۲۲.۹ میلی‌متر ضخامت داشت.

علاوه بر Helios 700، ایسر از یک مدل به‌روز شده‌ی Helios 300 رونمایی کرده که شامل پردازنده نسل نهم اینتل، یک نمایشگر ۱۴۴ هرتزی و گرافیک RTX 2070 Max-Q می‌شود. مانند لپ‌تاپ جدید ایسر، مدل به‌روز شده Helios 300 هم تاریخ عرضه و قیمت نهایی مشخصی ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی