ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اولین تریلر داستانی از Star Wars Jedi: Fallen Order منتشر شد [تماشا کنید]

مدی زیادی می‌شود که منتظر انتشار جزییات جدیدی از بازی Star Wars Jedi: Fallen Order هستیم و سرانجام الکترونیک آرتز اولین تریلر داستانی از این عنوان مورد انتظار را منتشر کرده است. این تریلر ما ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | ۰۰:۴۴

مدی زیادی می‌شود که منتظر انتشار جزییات جدیدی از بازی Star Wars Jedi: Fallen Order هستیم و سرانجام الکترونیک آرتز اولین تریلر داستانی از این عنوان مورد انتظار را منتشر کرده است.

این تریلر ما را به آن‌چه که از یک بازی جنگ ستارگان انتظار داریم، امیدوار می‌کند. در حال حاضر می‌دانیم که با یک بازی اکشن سوم شخص ماجرایی طرف هستیم که حل معماها، مبارزات فضایی و دیگر المان‌های کلاسیک سری جنگ ستارگان هسته اصلی بازی را تشکیل خواهند داد.

داستان این عنوان بین دو فیلم Revenge of the Sith و A New Hope جریان دارد و ما به عنوان قهرمان بازی کنترل یک جدای تازه‌کار را بر عهده خواهیم گرفت. بر خلاف سری بتل فرانت، ظاهرا الکترونیک آرتز سرانجام در مورد این فرنچایز دوست‌داشتنی، تغییر رویه داده و با یک بازی صرفا داستانی طرف هستیم که در آن خبری از بخش چند نفره و پرداخت‌های درون برنامه‌ای‌آزار دهنده نیست.

به طور کلی، به نظر می‌رسد واکنش‌های منفی نسبت به Star War: Battlefront 2 باعث شده الکترونیک آرتز از موضع خود مبنی بر عدم توجه به بخش داستانی، کناره‌گیری کند.

جدا از این‌ موارد، با قاطعیت می‌توان گفت دیزنی به عنوان کمپانی صاحب امتیاز فرنچایز جنگ‌ ستارگان از مسیری که Star Wars Jedi: Fallen Order در حال حرکت به سمت آن است، رضایت دارد. استیو بلنک، مدیر محتوای سری استار وارز در این رابطه می‌گوید :«یک بازی تک‌نفره‌ی متمرکز روی بخش داستانی دقیقا همچان چیزی است که ما به دنبال آن هستیم و می‌دانیم که طرفداران جنگ ستارگان هم برای آن هیجان زده هستند.»

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در تاریخ ۲۴ آبان برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • esio
    esio | ۲۵ فروردین ۱۳۹۸

    از اونجایی که انگار با آنریل انجین ۴ ساخته شده فکر کنم EA برداشته فایلای اون بازی استاروارز ۱۳۱۳ رو با هارد اکسترنال داده به رسپاون تا یه بازی ازش دربیاره ?

مطالب پیشنهادی