ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

برترین برند تلفن هوشمند
تکنولوژی

هواوی قصد دارد تا سال ۲۰۲۰ به برترین برند تلفن هوشمند بدل شود

سرپرست بخش موبایل هواوی «ریچارد یو» مدعی شده که درگیری‌های سیاسی با آمریکا و تحریم‌های ایالات متحده به نفع کمپانی چینی تمام شده و تمامی مصرف کنندگان دنیا با نام این برند آشنا شده‌اند. او ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

سرپرست بخش موبایل هواوی «ریچارد یو» مدعی شده که درگیری‌های سیاسی با آمریکا و تحریم‌های ایالات متحده به نفع کمپانی چینی تمام شده و تمامی مصرف کنندگان دنیا با نام این برند آشنا شده‌اند. او عنوان کرد به همین دلیل، هواوی قصد دارد تا سال ۲۰۲۰ میلادی به برترین برند تلفن هوشمند جهان بدل شود.

هواوی مدتهاست که از برنامه های خودش برای کسب عنوان بزرگ ترین تولید کننده موبایل جهان صحبت می کند اما این بار یکی از مدیران ارشد، تاریخی برای این برنامه تایین کرده است. البته باید در نظر داشت که هواوی برای اختصاص چنین عنوانی به خود، غول‌های بزرگی همانند اپل و سامسونگ را رقیب خود می‌بیند.

علیرغم تحریم تجهیزات مخابراتی‌ 5G هواوی توسط آمریکا و برخی از کشور‌های دیگر، این برند چینی اوضاع خوبی دارد و طبق آخرین آمار و ارقام از سهم شرکت های مختلف در بازار موبایل، غول تکنولوژی چین توانسته اپل را کنار بزند و پشت سر سامسونگ قرار بگیرد، اما هواوی به این راضی نیست و می خواهد اول باشد.

برترین برند تلفن هوشمند

بد نیست بدانید اکنون تلفن های هوشمند برند هواوی به برزیل، کره جنوبی و امریکا صادر نمی‌شود و نمی تواند فروشی در بازار این کشور داشته باشد اما با این وجود، کمپانی چینی باور دارد می‌تواند تا سال ۲۰۲۰ میلادی، میزان فروش جهانی محصولات خود را چند برابر کند و به برترین برند تلفن هوشمند دنیا بدل شود.

ریچارد یو پس از عرضه رسمی گوشی پی 30 پرو در چین، از قصد هواوی سخت گفت و بد نیست بدانید این گوشی در چین، ۳۵ درصد از قیمت اروپایی آن ارزانتر است و کاربران چینی می‌توانند این گوشی را با صرف هزینه‌ای معادل ۵۹۴ دلار خریداری کنند.

برترین برند تلفن هوشمند

البته دو هفته پیش هم «والتر جی» مدیر عامل هواوی اروپای غربی نیز تنها چند روز پس از معرفی رسمی پرچمداران پی 30 و پی 30 پرو عنوان کرد که این برند چینی می خواهد به برند اول موبایل در اروپا تبدیل شود. با تمامی این صحبت‌ها به نظر می‌رسد قصد هواوی جدی است و عزم خود را جمع کرده تا بر قلمرو تلفن‌های هوشمند حکمرانی کند.

 

نگاه نزدیک دیجیاتو: فناوری سوپرشارژ هواوی پی 30 پرو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • LOGANLEGEND
    LOGANLEGEND | ۲۷ فروردین ۱۳۹۸

    بهترین

  • Digik
    Digik | ۲۷ فروردین ۱۳۹۸

    چینی های توهمی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی