ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تاکسی آنلاین سونی
تکنولوژی

سونی سرویس تاکسی آنلاین S.Ride را در توکیو راه اندازی کرد

امروز سرویس تاکسی آنلاین سونی در توکیو به راه افتاد و المان دیگری به چشم انداز حمل و نقل عمومی عجیب ژاپن اضافه شد. این اپلیکشین S.Ride نام گرفته و به شرکتی بنام Minna no Taxi تعلق ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۰

امروز سرویس تاکسی آنلاین سونی در توکیو به راه افتاد و المان دیگری به چشم انداز حمل و نقل عمومی عجیب ژاپن اضافه شد. این اپلیکشین S.Ride نام گرفته و به شرکتی بنام Minna no Taxi تعلق دارد.

تاکسی آنلاین سونی

به گزارش Cnet اکنون این سرویس در دسترس عموم قرار گرفته و کابران می‌توانند با استفاده از اپ مخصوص، تاکسی‌های چند شرکت مختلف ژاپنی را در اختیار بگیرند و سفر‌های درون شهری خود را انجام دهند. پس از آن هم می‌توانند هزینه‌‌ی این سفر‌ها را به صورت نقدی، کارت اعتباری یا کیف پول دیجیتالی بهره‌مند از کد QR پرداخت کنند.

برخلاف تصور تمامی کارشناسان، حرف S بکار رفته در نام این اپلیکیشن از کلمه‌ی سونی گرفته نشده و شعار این کمپانی را توصیف می‌کند. این شرکت برای تبلیغ این اپ، شعار simple, smart, and speedy (به معنی سادگی، هوشمندی و سرعت) را انتخاب کرده و به همین دلیل اپلیکیشن مذکور، S.Ride لقب گرفته است.

البته تمامی تعاملات صورت گرفته در این اپ، بر پایه ژست حرکتی اسلاید طراحی شده‌اند و شاید یکی از دلایل نام‌گذاری S.Ride برای اپلیکیشن، همین باشد. به گفته‌ی سونی اپلیکیشن S.Ride از تکنولوژی هوش مصنوعی برای تخمین موقعیت‌های شلوغ در شهر استفاده خواهد کرد و در مواقع مورد نیاز با روش‌های حساب شده‌ای، تاکسی‌های زیادی را در این موقعیت‌ها مستقر خواهد کرد.

سال گذشته سونی شرکت Minna no Taxi یا تاکسی همه را افتتاح کرد. این شرکت در واقع از ادغام شش کمپانی تاکسی مختلف نظیر Daiwa و Kokusai تشکیل شده که بزرگترین اپراتور‌های تاکسی توکیو را تشکیل می‌دهند. بدین ترتیب سرویس تاکسی آنلاین سونی ، ۱۰ هزار ماشین را در اختیار خواهد داشت.

تاکسی آنلاین سونی

بد نیست بدانید S.Ride اولین اپلیکیشن تاکسی آنلاین ژاپن به شمار نمی‌رود و اپ معروف لاین (Line) سال ۲۰۱۵ میلادی، چنین سرویسی را به راه انداخت اما سال گذشته از دسترس کاربران خارج شده است.

اوبر محوبیت چندانی در ژاپن ندارد اما بزرگترین رقیب تاکسی آنلاین سونی، اپلکیشن نیمه دولتی ‌ژاپن تاکسی JapanTaxi است که توسط رئیس سازمان تاکسیرانی ژاپن کنترل می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Thirteen
    Thirteen | ۲۹ فروردین ۱۳۹۸

    خوبه چیزهای منفی(از دید مردم) که یاد میگیرن حداقل چندتا چیز مثبت هم یاد بگیرن ? مثلا تعامل و رقابت
    نکه اسنپ و تپ سی بزنن زمین و اون چیزی که خودشون میخان (ماکسیم روسی) بیارن بالا

مطالب پیشنهادی