ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اینفلوئنسر کامپیوتری
تکنولوژی

با Lil Miquela آشنا شوید؛ اینفلوئنسر کامپیوتری که با ستارگان مصاحبه می‌کند [تماشا کنید]

شاید عجیب به نظر بیاید اما Lil Miquela یک اینفلوئنسر است که با ترفند های CGI ساخته شده و چندی وقت است در اینستاگرام فعالیت می‌کند. این مدل و اینفلوئنسر کامپیوتری موفق شده ۱.۵ میلیون دنبال کننده‌ در ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

شاید عجیب به نظر بیاید اما Lil Miquela یک اینفلوئنسر است که با ترفند های CGI ساخته شده و چندی وقت است در اینستاگرام فعالیت می‌کند. این مدل و اینفلوئنسر کامپیوتری موفق شده ۱.۵ میلیون دنبال کننده‌ در شبکه‌های اجتماعی جذب کند و اکنون هم به عنوان روزنامه نگار در فستیوال موسیقی کوچلا (Coachella) مشغول بکار شده است.

این اینفلوئنسر طی فستیوال کوچلا با ستارگان موسیقی لاتین نظیر روزالیا و J Balvin مصاحبه‌ کرده و قرار است در آینده‌ای نزدیک با آریانا گرانده و دیگر ستارگان فستیوال ملاقات کند.

البته چند سالی از فعالیت Lil Miqeula در فضای مجازی می‌گذرد و او تا به حال مصاحبه‌هایی با هنرمندان و طراحان زیادی انجام داده است. حتی زمزمه‌هایی درباره‌ی آلبوم موسیقی این فرد شنیده می‌شود و گفته شده طراحان سعی دارند با کمک هنرمندان موسیقی الترونیک آهنگ‌هایی برای این اینفلو‌ئنسر کامپیوتری تهیه کنند.

استارتاپ brud واقع در لس آنجلس آمریکا موفق شده با تکنیک‌های موشن کپچر و طراحی انیمیشن، Lil Miqeula را به یکی از فعلان شبکه های اجتماعی تبدیل کنند.

سال گذشته TechCrunch گزارش داده بود که شرکت Sequoia Capital به تنهایی ۶ میلیون دلار روی استارتاپ یاد شده و Lil Miqeula سرمایه گذاری کرده است.

آفرینش این اینفلوئنسر کامپیوتری و نزدیک بودن حرکاتش به واقعیت به لطف کدنویسی برنامه نویسان حاذق صورت پذیرفته و هنوز برای هر حرکت این فرد جلوی دوربین شبکه‌های اجتماعی، هزینه زیادی لازم است.  با این حال مارکتینگ و درآمد حاصله از Lil Miqeula هنوز صرفه اقتصادی دارد و با حضور وی در کوچلا، شهرتش بیشتر هم می‌شود.

البته اولین باری نیست که یک شخصیت کامپیوتری در فستیوال کوچلا حاضر می‌شود چرا که در سال ۲۰۱۲ میلادی نیز هولوگرامی از رپر فقید Tupac Shakur در این مراسم حاضر شده بود. این رپر سال ۱۹۹۶ در بهترین دوران موسیقی خود به ضرب گلوله کشته شده بود. بد نیست بدانید که کوچلا Coachella یکی از بزرگترین فستیوال‌های موسیقی تابستانی به شمار می‌رود که هر ساله در فضای باز برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی