ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاهی به اولین بسته چیلیوریVIP؛ تخفیف ویژه برای سفارش آنلاین غذا

چیلیوری به تازگی از اولین بسته‌ VIP خود رونمایی کرده است؛ بسته‌ای که پیش از هرچیز یادآور بسته‌های اینترنت اپراتورهای همراه است و می‌تواند کاهش قیمت محسوسی را در سفارش غذای کاربران پرمصرف ایجاد کند. ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۴:۴۵

چیلیوری به تازگی از اولین بسته‌ VIP خود رونمایی کرده است؛ بسته‌ای که پیش از هرچیز یادآور بسته‌های اینترنت اپراتورهای همراه است و می‌تواند کاهش قیمت محسوسی را در سفارش غذای کاربران پرمصرف ایجاد کند.

اگر عادت به سفارش آنلاین غذا دارید، می‌توانید با خرید بسته VIP چیلیوری برای ۱۰ سفارش غذای خود در مدت زمان یک ماه از تخفیف ۲۰ درصدی تا سقف ۳۰ هزار تومان استفاده کنید. به علاوه چیلیوری برای خرید اولین بسته VIP هم تخفیف ۵۰ درصدی در نظر گرفته است، یعنی خرید اولین بسته به‌جای ۱۹ هزار تومان، ۹هزار و ۵۰۰ تومان هزینه خواهد داشت.

بسته چیلیوری VIP مناسب چه کسانی است؟

برای بیشتر افرادی‌ که شاغل هستند و مجبورند یک یا دو وعده غذایی خود را بیرون از خانه تهیه کنند، آماده‌سازی روزانه غذا کار چندان ساده‌ای نیست، از سوی دیگر بسیاری از غذاهای خانگی به دلایل مختلف مناسب محل کار نیستند. همچنین برای بیشتر افرادی که تنها زندگی می‌کنند، سفارش غذا از بیرون امری طبیعی‌ست. علاقه به غذاهای رستورانی هم بحث خودش را دارد.

در هر صورت هرکدام از ما به بهانه‌های مختلف گاهی از بیرون غذا سفارش می‌دهیم و بعضاً زمانی را برای پیدا کردن غذایی با کیفیت که قیمت مناسبی هم داشته باشد، صرف می‌کنیم. اول از همه گوشی‌مان را چک می‌کنیم تا کد تخفیف پیدا کنیم، اگر خودمان کد تخفیف نداشتیم از دوستان و همکاران‌مان کد تخفیف‌شان را می‌خواهیم در آخر منوی رستوان‌هایی که تخفیف دارند را نگاهی می‌اندازیم تا هزینه کمتری بپردازیم. ضمن آنکه این روزها افزایش قیمت مواد غذایی و به دنبال آن افزایش قیمت غذای رستوران‌ها اهمیت داشتن کد تخفیف را برایمان بیشتر کرده‌است.

به همین دلیل چیلیوری دوست دارد با ارائه بسته‌های تخفیفی کمی از بار هزینه سفارش‌های غذای شما کم کند. اینطور که چیلیوری می‌گوید استفاده و خرید از بسته‌های VIP به شما کمک می‌کند تا با قیمتی مناسب‌تر هر غذایی که دوست دارید از رستوران‌های موجود در چیلیوری سفارش دهید.

بسته های VIP چیلیوری

تا ۹۰ هزار تومان تخفیف

بسته‌ چیلیوریVIP  در واقع تخفیفی‌ برای کاربران پرمصرف است که می‌خواهند در هزینه‌های‌ خود صرفه‌جویی کنند. به گفته چیلیوری، کاربر بسته را با پرداخت ۱۹ هزار تومان خریداری می‌کند تا حداکثر برای سفارشات خود ۹۰ هزار تومان تخفیف دریافت کند. به این صورت که بسته چیلیوری VIP برای ۱۰ سفارش غذا تخفیف ۲۰ درصدی تا سقف ۳۰ هزار تومان دارد که در مجموع رقم تخفیف آن به ۶۰ هزار تومان می‌رسد و همچنین هزینه ارسال ۱۰ سفارش تا سقف ۳ هزار تومان رایگان خواهد بود که نهایتاً جمع این تخفیف‌ها را به ۹۰ هزار تومان می‌رساند.

دقت کنید که بسته اول خود را بدون تخفیف خریداری نکنید. بسته چیلیوری VIP مبلغ ۱۹ هزار تومان قیمت دارد و کد تخفیف ۵۰ درصدی برای خرید اولین بسته در نظر گرفته شده تا کاربران با وارد کردن آن به جای ۱۹ هزار تومان، ۹ هزار و پانصد تومان بپردازند.

 

بسته های VIP چیلیوری

به علاوه شما می‌توانید بیش از یک بسته خریداری و رزرو کنید تا پس از اتمام بسته فعلی، بسته بعدی به صورت خوکار برای شما فعال شود. منتها توجه کنید که تاریخ شروع استفاده از بسته (به غیر از بسته‌های رزرو) معادل تاریخ خرید آن بسته خواهد بود و تا یک ماه یا ۱۰ سفارش اعتبار خواهد داشت. 

بسته های VIP چیلیوری

پشتیبانی اختصاصی

افرادی که این بسته‌ را خریداری می‌کنند تبدیل به کاربران VIP سرویس چیلیوری می‌شوند. در نتیجه، در صورت بروز مشکل برای سفارش، از پشتیبانی اختصاصی برخوردار خواهند شد و در صف برقراری تماس قرار نمی‌گیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی