ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نقشه و مسیریاب بلد
تکنولوژی

«نقشه و مسیریاب بلد» ثبت تصاویر ۳ بُعدی از تهران را آغاز می‌کند

در حاشیه‌ بازدید «رسول کشت‌پور» شهردار منطقه‌ی ۲ تهران و «محمد فرجود» معاون فناوری اطلاعات شهرداری تهران از گروه شرکت‌های هزاردستان شامل کافه‌بازار، دیوار و بلد، توافقات اصولی در راستای همکاری‌ با شهرداری تهران در ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۱:۴۹

در حاشیه‌ بازدید «رسول کشت‌پور» شهردار منطقه‌ی ۲ تهران و «محمد فرجود» معاون فناوری اطلاعات شهرداری تهران از گروه شرکت‌های هزاردستان شامل کافه‌بازار، دیوار و بلد، توافقات اصولی در راستای همکاری‌ با شهرداری تهران در زمینه‌ هوشمندسازی شهر صورت گرفت.

به این ترتیب تصویربرداری ۳ بُعدی از منطقه ۲ شهرداری تهران آغاز خواهد شد که در ماه‌های آتی، در بستر نقشه و مسیریاب بلد در دسترس خواهد بود. لازم به اشاره است که شهرداری منطقه دوم، تلاش داشته تا پیش از سایر مناطق پایلوت طرح‌های مرتبط با شهر هوشمند را ارائه دهد که از میان آنها می‌توان به خدماتی نظیر دوچرخه اشتراکی و پمپ بنزین سیار اشاره کرد.

نقشه و مسیریاب بلد

رسول کشت‌پور ضمن استقبال از حضور مجموعه‌های دانش‌بنیان در منطقه ۲ شهرداری تهران و ایجاد رونق فضای کسب و کار در شهر، پیشنهاد همکاری در خصوص بهبود فضای کسب و کار را ارائه داد و به امکاناتی اشاره کرد که شهرداری این منطقه در اختیار استارتاپ‌های مرتبط با شهر هوشمند قرار خواهد داد.

همچنین «محمد فرجود» معاون فناوری اطلاعات شهرداری تهران، ضمن تشریح زمینه‌های موجود همکاری بین شهرداری تهران و هلدینگ هزاردستان، پیشنهادات مشخصی در خصوص همکاری دو مجموعه ارائه کرد که شامل به اشتراک گذاری داده‌ها و دیگر همکاری‌ها در راستای بهبود وضعیت حمل و نقل، کاهش آلودگی، بهبود وضعیت ارائه‌ خدمات شهری و کاهش هزینه‌های جمع‌آوری داده‌های شهری شهرداری و هلدینگ هزاردستان در قالب همکاری‌های مشترک بود.

در این رویداد «حسام آرمندهی» از مؤسسان و مدیرعامل هلدینگ هزاردستان نیز به ارائه‌ آمار و ارقام و تشریح اقدامات علمی و فناورانه نقشه و مسیریاب بلد در ارائه‌ خدمات شهر هوشمند پرداخت و همچنین خبر از ایجاد اشتغال مستقیم برای ۴۰۰ نفر در هلدینگ هزاردستان داد. از سوی دیگر استفاده از ظرفیت‌های موجود در مجموعه‌های دیوار و بلد در کنار شهرداری تهران که معین دشت آزادگان در امور کمک به سیل‌زدگان است، مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین مققر شد که در جلسات آتی فیمابین و جلسات مرتبط در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، نحوه‌ استفاده از فناوری در کمک‌رسانی‌ها و کاهش خسارات ناشی از حوادث طبیعی مورد بررسی قرار گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mohammad amirseifi
    Mohammad amirseifi | ۳۰ فروردین ۱۳۹۸

    فعلا جنس های ایرانی به درد خودتون میخوره چون بلد نقشه های خارج از ایران رو نشون نمیده و منظورم اینکه خواستم بگم به غیر از ایران کشور هم وجود ایرانی جماعت وقتی با بلد میخواد بره خارج نباید نقشه های اونجاها هم باشه؟

  • Thirteen
    Thirteen | ۲۹ فروردین ۱۳۹۸

    جلوی پای بلد سنگ نندازن صلوات

  • Bardia Ath
    Bardia Ath | ۲۸ فروردین ۱۳۹۸

    فقط ویز ؛ عالیه

مطالب پیشنهادی