ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون 2019 احتمالا به دوربین سلفی جدید و لنز فوق عریض مخفی مجهز خواهد شد

جزییات تازه‌ای از آیفون‌های 2019 در سطح اینترنت منتشر شده که بخش زیادی از آن شامل ویژگی‌های دوربین گوشی‌های بعدی اپل می‌شود. پیش از این اکثر اطلاعات منتشر شده از آیفون‌های ۲۰۱۹ شامل مدل‌ XI ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۰

جزییات تازه‌ای از آیفون‌های 2019 در سطح اینترنت منتشر شده که بخش زیادی از آن شامل ویژگی‌های دوربین گوشی‌های بعدی اپل می‌شود.

پیش از این اکثر اطلاعات منتشر شده از آیفون‌های ۲۰۱۹ شامل مدل‌ XI Max می‌شد اما مینگ-چی کو، تحلیلگر مسائل اپل جزییات تازه‌ای را از آیفون XI منتشر کرده است. بر اساس این اطلاعات، آیفون‌های XI و XI Max شامل یک دوربین اصلی همراه با یک لنز تله‌فوتو می‌شوند. جزییاتی در مورد این سنسورها در دسترس نیست اما احتمال می‌رود که باز هم مانند گذشته شاهد رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی باشیم.

به نظر می‌رسد دوربین سوم آیفون XI هم از یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد که کاربردی شبیه به لنزهای فوق عریضی دارد که پیش از این در محصولات سامسونگ، هواوی و ال‌جی شاهد آن‌ها بودیم؛ لنزی که ظاهرا ساخت آن بر عهده سونی خواهد بود.

گفته‌های کو به این معنا است که بر خلاف شایعات قبلی، اپل از سنسور زمان پرواز در آیفون‌های 2019 استفاده نخواهد کرد. در ضمن، باید منتظر پیشرفت دوربین جلو آیفون XI نسبت به مدل‌های قبلی باشیم و اپل احتمالا از یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی به جای لنز ۷ مگاپیکسلی فعلی در جلوی دستگاه استفاده خواهد کرد.

طراحی احتمالی

آیفون‌های 2019

اوایل سال جاری میلادی، ۲ طرح احتمالی از آیفون‌ XI در سطح اینترنت منتشر شد. حال گزارش تازه مینگ-چی کو شامل توصیف جدیدی از شکل ظاهری آیفون‌های بعدی است. برای مثال، به منظور مخفی کردن لنز فوق عریض،‌ پشت دستگاه شامل پوششی خواهد شد که از نمایش آن جلوگیری می‌کند. به احتمال زیاد‌، این پوشش برای دوربین جلوی دستگاه هم وجود دارد تا کاربران بیشتر بتوانند از حریم شخصی خود محافظت کنند.

بعضی از این ویژگی‌های جدید در آیفون XR 2 هم وجود خواهند داشت

در ادامه این گزارش آمده که در کنار آیفون‌های XI و XI Max باید منتظر مدل جدید آیفون XR هم باشیم. مانند مدل قبلی،‌ آیفون XR 2 برخلاف گذشته از یک لنز دوم هم بهره خواهد برد. البته جزییات احتمالی این لنز هنوز مشخص نیست اما احتمال می‌رود اپل از یک سنسور فوق عریض در آیفون XR 2 استفاده کند. جدا از این موارد، دوربین جلوی این محصول هم از لنز ۱۲ مگاپیکسلی جدید اپل بهره‌مند خواهد بود.

منتظر آیفون‌های XE و 8S هم باشید

بر اساس گزارش‌های جدید، ۳ مدل آیفونی که پیش از این به آن‌ها پرداختیم در کنار آیفون XE عرضه خواهند شد؛ مدلی که طراحی آن شباهت زیادی به آیفون X داشته و شامل یک صفحه نمایش 4.8 اینچی می‌شود. بر اساس شایعات، این مدل از چیپ A12 بیونیک استفاده خواهند کرد.

گزارش دیگری هم نشان می‌‌دهد که باید منتظر مدل جدیدی از آیفون 8 باشیم که می‌تواند با پسوند 8S شناخه شود. این گوشی احتمالا از چیپ جدید A13، نمایشگری ۴.۷ اینچی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد.

منتظر عرضه کدام یک از آیفون‌های 2019 هستید؟ نام مدل را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ali.T
    Ali.T | ۳۰ فروردین ۱۳۹۸

    تاریخ احتمالی رونماییش کیه؟

    • rahim_۱
      rahim_۱ | ۳۰ فروردین ۱۳۹۸

      شهریور

مطالب پیشنهادی