ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر جدید Rage 2 با محوریت نبردهای شلوغ بازی [تماشا کنید]

تریلر جدیدی از بازی Rage 2 منتشر شده که بخش دیگری از گیم‌پلی این عنوان مورد انتظار را به نمایش می‌گذارد. طی این ویدیو به توانایی‌های شخصیت اصلی بازی پرداخته می‌شود. با گذر زمان و ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | ۲۳:۰۰

تریلر جدیدی از بازی Rage 2 منتشر شده که بخش دیگری از گیم‌پلی این عنوان مورد انتظار را به نمایش می‌گذارد.

طی این ویدیو به توانایی‌های شخصیت اصلی بازی پرداخته می‌شود. با گذر زمان و انجام ماموریت‌های مختلف در Rage 2، توانایی‌های مختلفی به دست خواهید آورد که در پایین صفحه به نمایش گذاشته خواهند شد. این توانایی‌ها هر کدام تاثیر مختص به خودشان را روی گیم‌پلی بازی خواهند گذاشت و باید از آن‌ها در موقعیت‌های مناسبی استفاده کنید.

جدا از توانایی‌ها، در Rage 2 با تعداد سرسام آوری اسلحه متفاوت طرف خواهید بود. اسلحه‌های بازی در کلاس‌های گوناگونی دسته‌بندی می‌شوند و هر کدامشان تاثیرات متفاوتی روی دشمنان شما خواهند داشت. برای از بین بردن هر نوعی از دشمنان، اسلحه‌ خاصی عملکرد بهتری خواهد داشت و در نتیجه شما باید دنیای وسیع Rage 2 را برای رسیدن به گزینه‌های بهتر بگردید.

ٰ

دشمنان بازی نیز از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و به شکل‌های متفاوتی در مقابل شما صف‌آرایی خواهند کرد. برخی از این دشمنان مانند شما دارای توانایی‌های منحصر به فردی هستند که مبارزه با آن‌ها را سخت می‌کند و بعضی دیگر نیز در تعداد زیاد یا اندازه‌های بسیار بزرگ به شما حمله خواهند کرد.

برای مقابله یا فرار از دست این دشمنان، وسایل نقلیه مختلفی در دنیای Rage 2 حضور خواهند داشت. این وسایل نقلیه شامل ماشین‌های سرعتی، تانک‌های غول آسا و حتی هواپیماهای تک‌نفره می‌شود که در شرایط ویژه استفاده از آن‌ها حسابی به کار شما خواهد آمد.

وظیفه ساخت این بازی بر عهده استودیو Avalanche خواهد بود که پیش از این تجربه ساخت سری جاست کاز را بر عهده دارد. بازی Rage 2 در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. پیش از این هم تریلر دیگری از این عنوان منتشر شده بود که پیشنهاد می‌کنم آن را از دست ندهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی