ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون 11
تکنولوژی

مدیرعامل فاکسکان در کنفرانس خبری آیفون ۱۱ را در دست داشت؟ [به روز رسانی]

همانطور که می‌دانید اپل همواره سعی دارد تا هر سال آیفون‌های جدیدش را در شهریورماه معرفی کند. حال «بن گسکین» یکی از طراحان قدیمی آیفون،  عکسی از گوشی جدیدی در توییتر منتشر کرده که می‌تواند ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۲:۵۵

همانطور که می‌دانید اپل همواره سعی دارد تا هر سال آیفون‌های جدیدش را در شهریورماه معرفی کند. حال «بن گسکین» یکی از طراحان قدیمی آیفون،  عکسی از گوشی جدیدی در توییتر منتشر کرده که می‌تواند آیفون 11 باشد.

آیفون 11

آنچه به اعتبار عکس گسکین در توییتر می‌افزاید این است که در همین تصویر، آیفون 11 در دستان مدیر عامل شرکت فاکسکان یعنی تری گو دیده می‌شود.

همانطور که می‌دانید فاکسکان زنجیره تولید اصلی کمپانی کوپرتینویی به شمار می‌رود و اگر اشخاصی بتوانند ۵ ماه زودتر، نمونه‌ی اولیه‌ای از آیفون 11 را در اختیار داشته باشند، تری گو در صدر آن لیست قرار خواهد داشت.

به تازگی مدیر عامل فاکسکان در یک کنفرانس خبری حاضر شد تا نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهوری بعدی تایوان را اعلام کند. جالب اینجاست که او حین حضور در برابر دوربین‌های خبرگزاری‌های مختلف، گوشی خاصی در دستانش داشت که گفته می‌شود آیفون بعدی است.

شما می‌توانید دو مرتبه آیفون 11 در ویدیویی که از این کنفرانس خبری پخش شده مشاهده کنید؛ یکبار در ثانیه ۴۵ و بار دیگر در دقیقه ۱:۱۵. علاوه بر این عکسی که توسط بن گسکین در توییتر منتشر شده نیز ظاهر کلی آیفون 11 را مشخص می‌کند.

آیفون 11

البته اسفندماه سال گذشته  onleaks@ و CompareRaja رندرهای جدیدی از پروتوتایپآیفون 11 یا XI منتشر کردند که ویژگی های ظاهری این موبایل را مشخص می‌کرد. یک هفته بعد نیز مشخصات آیفون ‍11 اعم از باتری پر ظرفیت و دوربین قدرتمندش لو رفت.  پس از آن نیز یک وبسایت ژاپنی مدعی شد که کمپانی کوپرتینویی یک دوربین سه گانه‌ی مربعی در نظر گرفته.

حال آیفون جدیدی که در دستان مدیر عامل فاکسکان دیده شده، یک آرایه دوربین مربعی دارد و به نوعی شایعات قبلی دوربین سه گانه‌ی مربعی را تایید می‌کند.

با این وجود هنوز ۵ ماه تا مراسم معرفی رسمی گوشی‌های سال ۲۰۱۹ اپل باقی مانده و مشخصاً تا آن زمان گزارشات بسیار زیادی از آیفون 11 منتشر خواهد شد.

 

[تاریخ انتشار خبر اولیه: ۳۱ فروردین ۹۸]

به روز رسانی:

پس از عکس العمل رسانه‌ها به توییت گسکین، او پست دیگری منتشر کرده و مدعی شده که این گوشی در واقع یک آیفون XS در قاب Casetify بوده است. علاوه بر این کاربران زیادی نیز زیر همین توییت، تصاویری از قاب‌های چینی و تایوانی مشابه با همین قاب منتشر کرده‌اند و به نظر می‌رسد این موبایل آیفون 11 نبوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ErfanMTI
    ErfanMTI | ۳۱ فروردین ۱۳۹۸

    سامسونگ و بقیه اینقدر زور زدن دوربین رو بکنن داخل
    اگه اینجوری یه مربع بزرگ بیرون باشه خیلی زشته

مطالب پیشنهادی