ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین مشخصات رسمی از وان پلاس 7 پرو منتشر شد

«پیت لاو» مدیر عامل و بنیانگذار وان پلاس چند روز پیش اولین ویدیوی رسمی از وان پلاس 7 را منتشر کرد. حال او برخی شایعات قبلی را تایید کرده و اطلاعات تازه‌ای از تلفن‌های هوشمند جدید این ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۷:۴۵

«پیت لاو» مدیر عامل و بنیانگذار وان پلاس چند روز پیش اولین ویدیوی رسمی از وان پلاس 7 را منتشر کرد. حال او برخی شایعات قبلی را تایید کرده و اطلاعات تازه‌ای از تلفن‌های هوشمند جدید این کمپانی منتشر نموده است. پیت لاو فاش کرده که قرار است نسخه‌ی پیشرفته‌تری به نام وان پلاس 7 پرو نیز به همراه مدل معمولی عرضه شود.

به گفته‌ی مدیر عامل وان پلاس، مدل پیشرفته‌تر قرار است قیمتی معادل گلکسی اس 10، هواوی P30 پرو و آیفون XS داشته باشد.

همانطور که می‌دانید آذرماه سال قبل، این کمپانی همکاری نارنجی رنگی را با  مک لارن آغاز کرد و نسخه‌ی ویژه و قدرتمندی از وان پلاس 6T را عرضه کرد. این نسخه‌ی ویژه محبوبیت زیادی میان طرفداران این برند پیدا کرده و وان پلاس سعی کرده به دنبال موفقیت این موبایل ویژه، نسخه‌ی قدرتمندی از پرچمدار بعدی‌اش نیز عرضه کند.

وان پلاس 7 پرو

طبق گفته‌های لاو، کمپانی یاد شده برای نمایشگر‌ سری وان پلاس 7 سه برابر بیشتر هزینه کرده و انتظار دارد این پنل تازه بتواند عملکرد سریع و روان پرچمداران بعدی را تضمین کند.

گفته شده که وان پلاس 7 و 7 پرو به یک نمایشگر سوپر امولد مجهز شده‌اند که می‌توانند تصاویری با کیفیت +qHD و نرخ رفرش ۹۰ هرتز بر ثانیه را به تصویر بکشند. علاوه بر این به احتمال قوی مدل پیشرفته‌تر یعنی وان پلاس 7 پرو قابلیت پشتیبانی از نسل پنجم شبکه‌های ارتباطی یعنی 5G را خواهد داشت.

در ویدیویی که هفته‌ی پیش از این موبایل منتشر شده بود، صفت روان بودن به شکل متفاوت Smoooth نوشته شده بود و در آن زمان کارشناسان تخمین زدند که وان پلاس برای پرچمدار جدیدش، آرایه‌ی دوربین سه گانه در نظر خواهد گرفت.

حال این شایعه تایید شده و وان پلاس 7 پرو قرار است آرایه‌ی دوربین سه گانه‌ای متشکل از یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی به عنوان سنسور اصلی، یک لنز تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با ضریب f/2.4 به همراه یک لنز فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 داشته باشد که می‌تواند تصاویر را با زاویه دید ۱۱۷ درجه‌ای‌ ثبت کند.

از سوی دیگر گفته شده که در بدنه‌ی پشتی نسخه‌ی معمولی وان پلاس 7 یک دوربین دوگانه تعبیه خواهد شد که از دو سنسور ۴۲ و ۲۴ مگاپیکسلی تشکیل می‌شود.

تاریخ معرفی وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو هنوز رسماً اعلام نشده اما به احتمال قوی از پرچمداران بعدی وان پلاس در اول خردادماه رونمایی خواهد شد و کاربران می‌توانند آنها را در سه رنگ مختلف خریداری کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • بهروز بازیون
    بهروز بازیون | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸

    ولی عجیب دوست دارم یه وان پلاس داشته باشم خیلب خاطه بنظرمن

مطالب پیشنهادی