ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین سلفی سه گانه
تکنولوژی

گوشی بعدی ال جی از دوربین سلفی سه گانه بهره می‌برد؟

به تازگی پتنت جدیدی از کمپانی ال جی رویت شده که یک تلفن هوشمند را با دوربین اصلی و دوربین سلفی سه گانه توصیف می کند. این پتنت که توسط سازمان جهانی مالکیت فکری یا WIPO ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

به تازگی پتنت جدیدی از کمپانی ال جی رویت شده که یک تلفن هوشمند را با دوربین اصلی و دوربین سلفی سه گانه توصیف می کند. این پتنت که توسط سازمان جهانی مالکیت فکری یا WIPO به ثبت رسیده، نشان می‌دهد که این شرکت تصمیم گرفته تا تلفن هوشمند بعدی خود را با دوربین سلفی سه گانه روانه بازارهای جهانی کند.

در این پتنت، دیوایسی به تصویر کشیده می‌شود که در بریدگی بالای نمایشگر آن، سه لنز جا خوش کرده و نقش دوربین سلفی سه گانه را برای این گوشی ایفا می‌کند. البته مشخص نیست که هر کدام از سه حسگر منحصراً برای چه منظوری طراحی شده‌اند.

با این وجود می‌توان حدس زد این آرایه دوربین سلفی سه گانه از یک لنز اصلی، یک سنسور فوق عرض و حسگر ToF با قابلیت‌های واقعیت افزوده تشکیل شود. همانطور که می‌دانید ال جی قصد دارد یک  سنسور زمان پرواز یا ToF را در دوربین اصلی G8 قرار دهد و به همین دلیل استفاده از چنین حسگری به عنوان لنز سوم دوربین سلفی بعدی‌اش چندان دور از انتظار نیست.

دوربین سلفی سه گانه

اگر زبان طراحی این تلفن هوشمند را با دقت بیشتری بررسی کنیم، متوجه می‌شویم که این گوشی به مدل ال جی V50 تینکیو شباهت زیادی دارد و می‌تواند متعلق به همین سری باشد.

در واقع بدنه‌ی پشتی این موبایل و سه لنز دوربین اصلی که  به صورتی افقی کنار هم قرار گرفته، بدنه‌ی پشتی ال جی V50 تینکیو در ذهن کاربر تداعی می‌کند. به طور کلی موبایل توصیف شده در این پتنت، به پرچمداران جدید این کمپانی شباهت زیادی دارد.

دوربین سلفی سه گانه

جدای از دوربین سلفی سه گانه، مشخصه‌ی دیگری که توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند، عدم حضور جک هدفون روی این موبایل است. بدین ترتیب به نظر می‌رسد که ال جی هم روند دیگر شرکت‌ها در پیش گرفته و قصد دارد جک صوتی ۳.۵ میلیمتری و استفاده از هدفون‌های سیمی را کنار بگذارد.

 

تماشا کنید: اشاره ال جی به تاریخ معرفی و ویژگی خاص G8 تینکیو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی