ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو Z6 پرو با دوربین چهارگانه و ۱۲ گیگابایت رم معرفی شد

امروز طی رویدادی در کشور چین، از لنوو Z6 پرو به صورت رسمی رونمایی شد. این مدل در واقع دومین گوشی این برند است که به چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ مجهز شده و تنها ۴ ماه ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۰

امروز طی رویدادی در کشور چین، از لنوو Z6 پرو به صورت رسمی رونمایی شد. این مدل در واقع دومین گوشی این برند است که به چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ مجهز شده و تنها ۴ ماه پس از عرضه گوشی لنوو Z5 پرو GT رونمایی شده است.

لنوو Z6 پرو

قویترین مدل این موبایل قرار است به ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.1 مجهز شود. علاوه بر این، لنوو Z6 پرو اولین تلفن هوشمند این برند است که همراه با دوربین اصلی چهارگانه روانه بازار می‌شود.

این گوشی قرار است یک صفحه نمایش ۶.۳۹ اینچی با نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسلی داشته باشد. علاوه بر این موبایل مذکور قرار است به نسل ششم حسگر‌های اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز شود.

لنوو Z6 پرو

همچنین همانطوری که گفته شد لنوو Z6 پرو از یک چیپست هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۵۵ با معماری ۷ نانومتری بهره می‌برد و ۶، ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم به همراه ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی را برای پردازش در اختیار خواهد داشت.

علاوه بر این یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 به همراه قابلیت‌های متنوع هوش مصنوعی، نقش دوربین سلفی لنوو Z6 پرو را ایفا خواهد کرد. از سوی دیگر لنوو تصمیم گرفته یک آرایه چهارگانه را برای دوربین اصلی آن انتخاب کند.

این آرایه از یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با ضریب f/1.8، یک لنز فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی یا زاویه دید ۱۲۵ درجه و یک لنز ۸ مگا پیکسلی تله‌فوتو با اپرچر f/2.4 تشکیل می‌شود.

سنسور دیگر این دوربین چهارگانه در واقع یک دوربین فیلمبرداری فوق العاده‌‌ی ۲ مگاپیکسلی است که لرزشگیر اپتیکال ‌OIS هشت محوره دارد و می‌تواند محتوایی با اندازه‌ی پیکسل ۲.۹ میکرونی فیلمبرداری کند.

همین سنسور، توانایی ضبط محتوایی با کیفیت HDR 10 و فیلتر نور آبی، این موبایل را روی کاغذ به بهترین گزینه برای فیلمبرداری حتی در شب بدل می‌کند. این دوربین چهار گانه با یک فلش LED دوگانه و سیستم فوکوس لیزری خودکار همراهی می‌شود.

از مشخصات دیگر این موبایل می‌توان به باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن اشاره کرد که به قابلیت شارژ سریع ۲۷ واتی مجهز شده است. همچنین این موبایل به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید 9 پای پشتیبانی می‌کند و پوسته ZUI 11 نیز روی آن نصب شده تا بتواند بهترین تجربه کاربری را فراهم کند.

این موبایل قرار است ۹ اردیبهشت ماه در دو طرح گرادیان مختلف با طیفی از رنگ‌های قرمز تا مشکی یا آبی تا سبز عرضه شود. بدین ترتیب کاربران چینی می‌توانند ارزاترین مدل لنوو Z6 پرو را با صرف هزینه‌ای معادل ۴۳۱ دلار خریداری کنند. این درحالی است که گرانترین مدل این گوشی نیز قیمتی معادل ۷۴۴ دلار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • rezvansoft
    rezvansoft | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

    اون دوربین فیلم برداری دقیقا چیزیه که سالها منتظرش بودم، با این اندازه پیکسل ها قطعا گستره دینامیکی اعجاب انگیز و جذب نور بسیار عالی در هر شرایط نوری داره و با وجود لرزشگیر اپتیکال هشت محوره دیگه فوق‌العاده میشه، حتی اگه بشه از این دوربین برای عکاسی استفاده کرد به نظر من تصاویری به مراتب بهتر نسبت به بسیاری از گوشی ها ثبت میکنه، فقط منتظر باشید تست دوربینش بیاد بیرون

مطالب پیشنهادی