ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

توییتر
تکنولوژی

توییتر همچنان با مشکلات رشد دست و پنجه نرم می‌کند

اگر اخیرا خبرهای مرتبط با توییتر را دنبال کرده باشید، احتمالا تصور کرده‌اید که کار این شبکه اجتماعی دیگر به انتهای خود رسیده. اما آمار و ارقام جدید حکایت دیگری دارند. مطابق آخرین گزارشات مالی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۰

اگر اخیرا خبرهای مرتبط با توییتر را دنبال کرده باشید، احتمالا تصور کرده‌اید که کار این شبکه اجتماعی دیگر به انتهای خود رسیده. اما آمار و ارقام جدید حکایت دیگری دارند. مطابق آخرین گزارشات مالی منتشر شده این شبکه اجتماعی اگر چه همچنان رشد مطلوبی را از لحاظ درآمدها تجربه نمی‌کند اما طی سه ماه اخیر در درآمدهای عملیاتی به میزان اندکی پیشرفت را تجربه کرده است.

به گزارش توییتر، این شبکه اجتماعی طی سه ماهه اخیر از آمار 126 میلیون کاربر فعال «روزانه» حالا به 134 میلیون نفر رسیده است. این افراد جزو کاربرانی هستند که به طور مداوم و مستمر از اپلیکیشن استفاده می‌کنند و می‌توان آن‌ها را هدف تبلیغات مختلف قرار داد و در نتیجه به درآمد رسید. همچنین آمار کاربران آمریکایی توییتر نیز طی سه ماهه نخست سال 2019 نسبت به سه ماهه پایانی سال 2018، از 27 میلیون حالا به 28 میلیون‌ نفر رسیده است.

اما آمار کاربران فعال «ماهانه» این شبکه اجتماعی هم با رشد قابل توجهی مواجه بوده به طوری که از 321 میلیون نفر در سال گذشته به 330 میلیون نفر طی سه ماهه نخست سال 2019 افزایش یافته است. از منظر اقتصادی نیز آمار و ارقام توییتر قابل توجه است. طبق آخرین گزارشات مالی، میزان درآمد عملیاتی توییتر از 75 میلیون دلار در سه ماهه نخست سال 2018 حالا به 94 میلیون دلار در سه ماهه نخست سال 2019 افزایش پیدا کرده است.

این آمار نشان‌دهنده رشد توییتر هستند، اما رشدی کند و اندک که شاید در جلب نظر سرمایه‌گذاران چندان مؤثر ظاهر نشوند. با این وجود، توییتر در راستای بهبود و ارتقای محیط شبکه اجتماعی خود همچنان دست از تلاش نمی‌کشد و طی هفته‌های اخیر اقداماتی برای برقراری مکالمات سالم، پاکسازی محیط این شبکه اجتماعی از نظرات اهانت‌آمیز و جلوگیری از ایجاد فضای مسموم در آن انجام داده است.

از سوی دیگر اپلیکیشن Twtrr هم در مراحل آزمایشی خود به سر می‌برد که شاید در آینده به عنوان نسل جدید شبکه اجتماعی توییتر به کاربران معرفی شود. با این اوصاف باید ببینیم که وضعیت توییتر در آینده به چه صورت رقم خواهد خورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mohammad Reza
    Mohammad Reza | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

    خیلی هم عالی.فضای توییتر ذاتا مسمومه و بدترین افراد و نظر ها رو بالا میاره و فضای پخش چرت و پرتاشون رو تقویت می‌کنه

    • MK
      MK | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

      چرت نگو

      • Mohammad Reza
        Mohammad Reza | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

        تو که این همه وقت گذاشتی لاگین کردی نظر دادی حداقل دلیل مخالفتت رو بگو شاید من یه چیزی یاد بگیرم

مطالب پیشنهادی