ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تلویزیون Sero
تکنولوژی

تلویزیون Sero سامسونگ برای نمایش محتوای موبایل معرفی شد

سامسونگ روز گذشته عضو جدیدی را به خانواده تلویزیون های خود اضافه کرد و با معرفی تلویزیون Sero که نمایشگری ۴۳ اینچی است و قابلیت استفاده به صورت عمودی و افقی را دارد سعی در ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

سامسونگ روز گذشته عضو جدیدی را به خانواده تلویزیون های خود اضافه کرد و با معرفی تلویزیون Sero که نمایشگری ۴۳ اینچی است و قابلیت استفاده به صورت عمودی و افقی را دارد سعی در جلب نظر متولدین هزاره جدید کرد.

در واقع از آنجا که اغلب محتواهای تولید و ذخیره شده در تلفن های همراه جهت عمودی دارند سامسونگ تلویزیون Sero را تولید کرد تا جوانان را تشویق کند این محتوا را به تلویزیون های خانگی شان انتقال داده و از تماشای آنها در همان حالت عمودی منتها در ابعادی بزرگ تر لذت ببرند.

تلویزیون Sero طبق اعلام کمپانی سازنده اش به اسپیکرهای ۴.۱ کاناله ۶۰ واتی مجهز شده و یک پایه یکپارچه با نمایشگر نیز برای آن در نظر گرفته شده. بخش پشتی بدنه این تلویزیون با طراحی شلوغ و مملو از سیم دستگاه های قدیمی فاصله زیادی دارد و سامسونگ تلاش نموده تا به پیروی از سبک اروپایی سادگی را در آن اجرا نماید. شرکت سازنده در بیانیه خبری معرفی تلویزیون Sero اعلام کرده که محصول تازه اش هم نقش یک هاب استریم موسیقی را ایفا می کند و هم بخشی از مبلمان شما.

زمانی که از تلویزیون Sero به عنوان یک تلویزیون معمولی یا ابزاری برای نمایش محتوای موبایل در مقیاس بزرگ تر استفاده نمی کنید می توانید آن را به عنوان یک قاب عکس دیجیتالی بزرگ یا تصویرساز موسیقی به کار ببرید و از دستیار صوتی بیکسی هم بخواهید تا هر آنچه در آستین دارد برایتان به نمایش بگذارد.

تلویزیون Sero

سامسونگ اعلام کرده که تلویزیون Sero تا اواخر ماه جاری به قیمت حدودی ۱۶۰۰ دلار به بازار کره جنوبی عرضه خواهد شد و حرفی از امکان خرید آن در بازارهای دیگر به میان نیاورده است.

تلویزیون Sero جایی میان یک طرح مفهومی و یک محصول واقعی قرار دارد و مدیران سامسونگ در حاشیه بازگشایی مرکز فروش تازه برای تلویزیون های سری Serif، Sero و فریم اعلام کردند که با معرفی این محصول تازه، سری تلویزیون های لایف استایل خود را تنوع بخشیده اند. سامسونگ همزمان خاطرنشان کرده که تلویزیون های Sero بیشتر یک طرح مفهومی هستند و این شرکت تلاش دارد با پایش نزدیک بازخورد مشتریان، آن را بهبود بدهد.

اینکه راحتی نمایش محتوای موبایل روی نمایشگر بزرگ تلویزیون Sero چقدر برای متولدین هزاره جدید دلچسب خواهد بود مساله ایست که سامسونگ به زودی متوجه آن می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • هادی
    هادی | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

    آدم که خیال می‌کنه جالب به نظر میرسه

  • Ali۰۱.
    Ali۰۱. | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

    خوب اسکولا یه پایه میساختن که بتونه همه ی تلویزیون ها بچرخونه????????????

    • eimanarenji
      eimanarenji | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

      اون وقت نمیتونستن همون تلویزیون را با ۲ عنوان بفروشن.

مطالب پیشنهادی