ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نسخه‌ فارسی بازی Wasteland 2 روی فروشگاه هیولا منتشر شد

سرانجام بازی تحسین شده Wasteland 2 به صورت کاملا فارسی سازی شده با نام «برهوت 2» رسما در ایران روی پلتفرم هیولا عرضه شد. ویست‌لند 2 یک بازی نقش آفرینی کلاسیک داستان محور است که ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۸:۴۵

سرانجام بازی تحسین شده Wasteland 2 به صورت کاملا فارسی سازی شده با نام «برهوت 2» رسما در ایران روی پلتفرم هیولا عرضه شد.

ویست‌لند 2 یک بازی نقش آفرینی کلاسیک داستان محور است که در دنیایی پساآخرالزمانی جریان دارد. مبارزات بازی به صورت نوبتی دنبال می‌شوند و شما باید برای هر حرکت و ضربه‌ای که به دشمنان وارد می‌کنید برنامه داشته باشید. در ضمن، بخش زیادی از زمان شما در ویست‌لند 2 به ملاقات با کاراکترهایی خواهد گذشت که در سرتاسر نقشه پراکنده شده‌اند. به همین دلیل، متوجه شدن این مکالمات و برخورد درست با کاراکترها تاثیر بسیار زیادی را روی نتیجه داستان خواهد گذاشت.

برای تجربه آسان‌تر بازی، در نسخه داخلی، تمام این مکالمات که شامل ۵۵۰ هزار کلمه یا به عبارتی ۱۴۰۰ صفحه متن می‌شوند، به فارسی روان ترجمه شده‌اند. در ضمن، نباید از این موضوع غافل شد که ویست‌لند 2 روی پلتفرم استیم ۳۰ دلار (معادل ۴۵۰ هزار تومان) قیمت دارد اما کاربران هیولا می‌توانند با پرداخت ۲۹ هزار تومان به نسخه قانونی بازی دسترسی پیدا کنند. قسمت دوم ویست‌لند در زمان عرضه با واکنش‌های مثبت منتقدان روبرو شد. کارگردانی این بازی بر عهده برایان فارگو قرار داشت که بیشتر از همه او را با قسمت اول سری فال‌اوت می‌شناسیم.

در نهایت برای دریافت Wasteland 2 می‌توانید به صفحه این بازی در فروشگاه هیولا مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی