ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی HP از لپتاپ‌های گیمینگ جدید با پردازنده نسل نهم اینتل

در میان لپتاپ های گیمینگ جدید HP مدل Omen X 2S با دو نمایشگر نگاه ها را به خود خیره کرده اما این شرکت مدل های دیگر را نیز فراموش نکرده است. لپتاپ های Omen 15 و ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

در میان لپتاپ های گیمینگ جدید HP مدل Omen X 2S با دو نمایشگر نگاه ها را به خود خیره کرده اما این شرکت مدل های دیگر را نیز فراموش نکرده است. لپتاپ های Omen 15 و Omen 17 نه تنها از نظر طراحی کوچکتر و سبکتر شده اند، بلکه از پردازنده و کارت گرافیک قدرتمندتری بهره می برند.

هردو مدل با طراحی خشن تر و هیجان انگیزی همراه شده اند و ضخامت Omen 15 به ۲۰ میلی متر محدوده شده است. سیستم دفع حرارت نیز به کلی اصلاح شده تا با منافذ بیشتر هوا بهتر جریان پیدا کند. لپتاپ های گیمینگ جدید HP

پیکربندی نمایشگر هر دو مدل شامل پنل های ۱۵ و ۱۷ اینچی با رزولوشن 1080pو نرخ رفرش ۶۰، ۱۴۴ یا ۲۴۰ هرتز و یا رزولوشن 4K و نرخ رفرش ۶۰ هرتز است. در برخی مدل ها با تکیه بر G-Sync می توان فریم ها را روانتر به تصویر کشید. کیبورد RGB با چهار ناحیه قابل تنظیم هم جلوه خاصی دارد.

قوی ترین نسخه های این دو لپتاپ به کارت گرافیک جی فورس RTX 2080 با طراحی Max-Q، سری H پردازنده نسل نهم Core i9 و ۳۲ گیگابایت رم مجهز خواهد شد. Omen 17 را می توان با ۳ ترابایت حافظه داخلی نیز همراه کرد.

لپتاپ های Omen 15 و Omen 17 به ترتیب با قیمت پایه ۱۰۵۰ و ۱۱۰۰ دلار  از ماه آتی عرضه خواهند شد. در صورتی که این قیمت از توان جیب شما خارج است می توانید سراغ مدل های گیمینگ جدید Pavilion 15 و Pavilion 17 بروید که سیستم دفع حرارت جدید در آنها هم پیاده شده اما از نظر سخت افزاری در سطح پایین تری قرار می گیرند.

نمایشگر تعبیه شده در این مدل ها از از رزولوشن 1080p با نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز  یا رزولوشن 4K و نرخ رفرش ۶۰ هرتز برخوردار خواهد بود.

پردازنده های سری نهم اینتل به این مدل ها نیز راه پیدا کرده اند و کاربران می توانند از بین Core i5 یا Core i7 یکی را انتخاب کنند. جی فورس 1660Tiبا طراحی Max-Q هم نقش کارت گرافیک را بر عهده دارد. لپ تاپ های ۱۵ و ۱۷ اینچی Pavilion Gaming طی روزهای آتی و با قیمت پایه ۸۰۰ و ۸۵۰ دلار عرضه می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی