ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لنوو Z6 youth
تکنولوژی

گوشی میان‌رده لنوو Z6 Youth با دوربین اصلی سه گانه معرفی شد

پس از معرفی گوشی پرچمدار Z6 Pro در ماه گذشته، حالا لنوو یک میان‌رده از همین مدل به نام لنوو Z6 Youth را معرفی کرده که به نام Z6 Lite هم شناخته می‌شود. این اسمارت‌فون ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۲ خرداد ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۰

پس از معرفی گوشی پرچمدار Z6 Pro در ماه گذشته، حالا لنوو یک میان‌رده از همین مدل به نام لنوو Z6 Youth را معرفی کرده که به نام Z6 Lite هم شناخته می‌شود.

این اسمارت‌فون به پردازنده اسنپدراگون 710 مجهز شده و سیستم عامل اندروید پای آن را همراهی می‌کند. Z6 Youth با سه ترکیب از مموری و حافظه داخلی عرضه خواهد شد: 4GB/64GB، 6GB/64GB و 6GB/128GB. علاوه بر این حافظه داخلی با استفاده از حافظه‌های میکرو اس‌دی به 256 گیگابایت هم قابل ارتقا است.

مدل Z6 Youth از آلیاژ منیزیم ساخته شده که همان متریال مورد استفاده در لپتاپ‌های تینک‌پد است. این اسمارت‌فون با دو رنگ مشکی و سبز فیروزه‌ای در دسترس خواهد بود.

در قسمت جلویی دستگاه، یک نمایشگر 6.3 اینچ با نسبت تصویر 19.5:9، رزولوشن تصویر 1080*2340 پیکسل و پشتیبانی از HDR10 حضور دارد. این نمایشگر همچنین یک بریدگی قطره‌ای دارد که یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در آن جای گرفته است.

پنل پشتی دستگاه شامل یک دوربین سه گانه با حسگر اصلی 16 مگاپیکسلی (f/1.8)، حسگر تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی (f/2.4) و حسگر فوق عریض 5 مگاپیکسلی (f/2.2) است. این مجموعه زوم هیبریدی 8 برابر داشته و از ترفندهای هوش مصنوعی هم استفاده می‌کند.

در کنار اینها، یک باتری قدرتمند 4050 میلی‌آمپر ساعتی قرار داده شده که از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات لنوو Z6 Youth می‌توان به حسگر اثر انگشت تعبیه شده در پنل پشتی، صدای دالبی اتموس و باند فرکانس دوگانه جی‌پی‌اس اشاره کرد.

مدل 4GB/64GB این محصول 174 دلار، مدل 6GB/64GB برابر با 203 دلار و مدل 6GB/128GB نیز 246 دلار قیمت‌گذاری شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mohsen
    mohsen | ۴ خرداد ۱۳۹۸

    قیمت و امکاناتش خوبه

مطالب پیشنهادی