ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

این عینک هوشمند داده‌های سلامتی گوگل فیت را به صورت زنده نمایش می‌دهد

شرکت کانادایی North به تازگی قابلیت جدیدی را به عینک هوشمند Focals خود اضافه کرده و این پوشیدنی حالا می تواند با نرم افزارهای گوگل فیت و گوگل اسلایدز همگام شده و اطلاعات این اپلیکیشن ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

شرکت کانادایی North به تازگی قابلیت جدیدی را به عینک هوشمند Focals خود اضافه کرده و این پوشیدنی حالا می تواند با نرم افزارهای گوگل فیت و گوگل اسلایدز همگام شده و اطلاعات این اپلیکیشن ها را به صورت زنده به کاربر نمایش دهد.

با پشتیبانی از سرویس گوگل فیت، کاربران می توانند پس از دریافت اپلیکیشن مربوطه، در بخش «Abilities» نرم افزار فوکالز وارد حساب کاربری گوگل خود شوند و از این طریق اطلاعاتی مانند نمودارهای حرکت، ضربان قلب، مسافت، کالری مصرف شده و... را مستقیماً در لنز عینک هوشمند خود مشاهده کنند.

علاوه بر موارد فوق، کاربرانی که از گوشی های اندرویدی استفاده می کنند می توانند مدت زمان استفاده از عینک هوشمند خود در طول روز را هم در اپلیکیشن فوکالز مشاهده نمایند.

عینک هوشمند

امکان دیگر عینک فوکالز، سینک شدن با اپلیکیشن گوگل اسلایدز است که به کاربر اجازه می دهد علاوه بر کنترل اسلایدهای خود، توضیحات هر اسلاید را در لنز عینک مشاهده کند. چنین قابلیتی به ارائه دهنده اجازه می دهد با استفاده از فناوری واقعیت افزوده، به راحتی مطالب خود را برای حضار بیان کند.

عینک نورث فوکالز در نسخه پایه 599 دلار قیمت دارد

عینک هوشمند North Focals که سال گذشته معرفی شده بود، در ابتدای امر به خاطر طراحی ساده و زیبا مورد تحسین قرار گرفت؛ اما به دلیل عدم وجود قابلیت های کاربردی مناسب و همچنین قیمت 999 دلاری، چندان از آن استقبال نشد. اما حالا با کاهش قیمت مدل پایه به 599 دلار و ارائه ویژگی های جدید، محصول مورد بحث (حداقل در کشورهای پیشرفته) ارزش خرید پیدا کرده است.

گفتنی است نورث فوکالز در رنگ های مختلف و با فریم های متنوعی عرضه می شود و برای افراد عینکی هم امکان سفارش لنز طبی وجود خواهد داشت که همه این موارد، در قیمت نهایی مؤثر بوده و ممکن است رقم پرداختی را به بالای 1000 دلار برساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی