ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازی Cyberpunk 2077
ویجیاتو - بازی

منتظر نمایش جدید Cyberpunk 2077 در E3 2019 باشید

با توجه به جدید ترین اخبار منتشر شده، بازی سایبرپانک 2077 در رویداد E3 2019 حاضر خواهد بود اما علاقه مندان نمی‌توانند به تجربه آن بپردازند. اوایل امروز مارسین مومو، مدیر روابط عمومی سی دی ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۲ خرداد ۱۳۹۸ | ۲۳:۲۲

با توجه به جدید ترین اخبار منتشر شده، بازی سایبرپانک 2077 در رویداد E3 2019 حاضر خواهد بود اما علاقه مندان نمی‌توانند به تجربه آن بپردازند.

اوایل امروز مارسین مومو، مدیر روابط عمومی سی دی پراجکت رد، اعلام کرد سایبرپانک در E3 2019 حضور خواهد داشت. او در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد این بازی نقش آفرینی در رویداد قابل بازی نخواهد بود اما در جریان یک نمایش تنها کارمندان استودیو به تجربه آن می‌پردازند.

مومو در این باره گفت: «در پاسخ به سوال‌های بی شمار درباره اینکه آیا دمو سایبرپانک 2077 در E3 قابل بازی خواهد بود یا خیر: قصد داریم تا یک نمایش از گیم پلی (انجام بازی توسط ما) داشته باشیم.»

بازی‌ سایبرپانک 2077 از سال‌ها قبل برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دست توسعه قرار دارد. با اینحال، آدام کیسینسکی، هم موسس سی دی پراجکت رد، احتمال عرضه آن برای کنسول‌های نسل بعد را رد نکرد. کیسینسکی در این باره گفت: «اگر این فرصت به وجود بیاید که سایبرپانک 2077 را برای نسل بعد عرضه کنیم، احتمالاً از آن استفاده خواهیم کرد.»

بازی سایبرپانک 2077

اوایل شهریور ماه سال گذشته بود که سی دی پراجکت رد پس از مدت‌ها گیم پلی سایبرپانک 2077 را برای اولین بار به نمایش گذاشت. در آن ویدئو شخصیت اصلی بازی به همراه دوست خود در جستوجوی یک سایبرگ گمشده وارد یک مخفی گاه شده و سپس درگیری مسلحانه‌ای آغاز می‌شود.

این ویدئو 50 دقیقه‌ای جدا از سیستم تیراندازی، بخش‌های دیگری از گیم پلی را نیز به نمایش می‌گذاشت. طبق گفته‌های سازندگان در آن زمان، این محصول تنها یک بازی ویدئویی نیست و همانند The Witcher 3 نقدهای بسیاری به دنیای واقعی خواهد داشت.

متوسز توماسکیویچ، کارگردان ماموریت‌های فرعی، در جریان مصاحبه‌ اخیر خود درباره تغییرات سایبرپانک 2077 نسبت به زمان انتشار ویدئو گیم پلی صبحت کرد. طبق حرف‌های توماسکیویچ، اعضای تیم سازنده بازی اکنون به درک بهتری از دنیای بازی رسیده‌ و تفاوت‌های بسیاری را شاهد خواهیم بود.

در پایان، لازم به ذکر است که تاکنون هیچ تاریخی برای انتشار این عنوان مورد انتظار در نظر گرفته نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی