ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نخستین تریلر از گیم‌پلی Cyberpunk 2077 منتشر شد [تماشا کنید]

پس از ماه‌ها انتظار، بالاخره استودیو سی‌دی پراجکت رد نخستین تریلر را از گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 در فضای مجازی منتشر کرد. ساعاتی قبل، اعضای این استودیو لایواستریم عجیبی را آغاز کردند که در آن تنها ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۵ شهریور ۱۳۹۷ | ۲۳:۱۵

پس از ماه‌ها انتظار، بالاخره استودیو سی‌دی پراجکت رد نخستین تریلر را از گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 در فضای مجازی منتشر کرد. ساعاتی قبل، اعضای این استودیو لایواستریم عجیبی را آغاز کردند که در آن تنها شاهد خط‌های بی پایانی از کدها بودیم. این شرایط برای چند ساعت ادامه داشت تا اینکه ناگهان نمایش گیم‌پلی بازی آغاز شد.

با وجود اینکه ساخت بازی Cyberpunk 2077 از چندین سال قبل توسط استودیو سی‌دی پراجکت رد تایید شده بود اما معرفی رسمی این بازی عملی تخیلی و نقش آفرینی در رویداد E3 2018 رخ داد. همچنین در جریان این رویداد، استودیو سی‌دی پراجکت رد تریلری را از گیم‌پلی این بازی برای رسانه‌ها به نمایش گذاشت که بازخوردهای بسیار مثبتی دریافت کرد.

نخستین تریلر گیم‌پلی Cyberpunk 2077 که حدوداً 50 دقیقه زمان دارد، مشابه تریلری است که در رویداد E3 2018 به نمایش درآمد. در این بخش‌های آغازین مشاهده می‌کنیم که شخصیت اصلی داستان به همراه دوست خود، جکی، وارد مخفی‌گاه خلافکارها می‌شوند تا سایبرگی را پیدا کنند که چندی پیش گم شده است. این جستوجو در نهایت به یک تیراندازی مسلحانه ما بین این دو نفر و اعضای باند ختم می‌شود. به دلیل وجود محتویات غیر اخلاقی، امکان پخش تریلر وجود ندارد. بنابراین، توصیه می‌کنیم برای مشاهده آن به این لینک مراجعه کنید.

پاتریک مایلز، طراح مرحله استودیو سی‌دی پراجکت رد که روی Cyberpunk 2077 کار می‌کند، چندی پیش مصاحبه‌ای را با محوریت این بازی با مجله رسمی ایکس باکس انجام داد. مایلز در بخشی از این مصاحبه گفت در این بازی دنیایی را شاهد هستیم که شکاف طبقاتی عظیمی بین افراد جامعه وجود دارد. او اضافه کرد این بازی همانند The Witcher 3، نقدهای بسیاری به دنیای کنونی ما دارد و این کار را نیز بدون هیچ  گونه ترسی انجام خواهد داد.

تاکنون هیچ تاریخ یا بازه‌ی انتشاری برای Cyberpunk 2077 اعلام نشده است. تنها چیزی که می‌دانیم این است که بازی نامبرده برای 3 پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی توسعه می‌یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۶ شهریور ۱۳۹۷

    بیصبرانه منتظرشم

  • ZX
    ZX | ۶ شهریور ۱۳۹۷

    سلام وقت بخیر رابط جدید خوبه اما روونیه قبلو نداره و قابلیتا مثل حالت شب واقعا نیازه که نیس

مطالب پیشنهادی