ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ای دیتا اولین هارد اکسترنال مقاوم با نورپردازی RGB را معرفی کرد

شرکت ای دیتا که همیشه نقش پر رنگی در نمایشگاه کامپیوتکس داشته، امسال هم جدیدترین محصولات گیمینگ، خانگی و صنعتی خود را در تایوان معرفی کرده است که بین آنها اولین هارد دیسک اکسترنال مقاوم ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۷ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۶:۵۰

شرکت ای دیتا که همیشه نقش پر رنگی در نمایشگاه کامپیوتکس داشته، امسال هم جدیدترین محصولات گیمینگ، خانگی و صنعتی خود را در تایوان معرفی کرده است که بین آنها اولین هارد دیسک اکسترنال مقاوم با نورپردازی RGB هم به چشم می خورد.

هارد دیسک HD770G مثل اکثر محصولات رنگارنگ، برای دنیای گیمینگ طراحی شده و از نورپردازی RGB روی بدنه بهره می برد. این محصول از ساختار سه لایه برای افزایش مقاومت فیزیکی و همچنین استاندارد IP68 برخوردار است تا در برابر آب و گرد و غبار هم مقاوم باشد.

نسل جدید محصولات ذخیره سازی ای دیتا شامل حافظه های SSD جانبی هم می شود. مدل های SE760 و SE800 و SC680 ابعاد بسیار مناسبی دارند و همگی از استاندارد IP68 بهره می برند. درگاه USB-C و سازگاری با دستگاه های مختلف، از کامپیوترهای شخصی گرفته تا کنسول های بازی، می تواند این گجت ها را به گزینه ای مناسب برای گیمرها تبدیل کند.

محصول دیگری که در این نمایشگاه از سوی ای دیتا معرفی شده، کارت حافظه microSDXC کلاس 10 از نوع UHS-I U3 است که برای کاربران حرفه ای طراحی شده و در برابر آب، ضربه و اشعه ایکس مقاوم است.

ای دیتا محصولات متنوع دیگری در بخش های گیمینگ، عمومی و صنعتی را به نمایشگاه کامپیوتکس 2019 تایوان آورده که به مرور آنها را معرفی می کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی