ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طرح مفهومی لپ تاپ گیمینگ اینتل با دو نمایشگر معرفی شد

اینتل مثل همیشه بخش زیادی از خبرهای نمایشگاه کامپیوتکس 2019 تایوان را به خود اختصاص داده است. در کنار نسل دهم پردازنده های سری Core و پروژه Athena، امسال شاهد رونمایی از یک لپ تاپ ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۸ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰

اینتل مثل همیشه بخش زیادی از خبرهای نمایشگاه کامپیوتکس 2019 تایوان را به خود اختصاص داده است. در کنار نسل دهم پردازنده های سری Core و پروژه Athena، امسال شاهد رونمایی از یک لپ تاپ مفهومی با دو نمایشگر هستیم که گیمرها و تولیدکنندگان حرفه ای محتوا را هدف گرفته است.

 

البته ایسوس هم در این نمایشگاه لپ تاپ ذن بوک Pro Duo را با دو نمایشگر 4K معرفی کرد، اما به نظر می رسد که رویکرد اینتل برای تعبیه این دو نمایشگر درون دستگاه کمی جذاب تر باشد. با وجود ظاهر عجیب و غریب در حالت باز شده، نمونه اولیه محصول اینتل هنوز هم یک لپ تاپ محسوب می شود. این دستگاه یک صفحه نمایش اصلی 15.6 اینچی فول اچ دی دارد و پایین تر از آن یک نمایشگر 12.3 اینچی نصفه و نیمه قرار گرفته است.

تفاوت اصلی بین لپ تاپ گیمینگ اینتل و لپ تاپ ایسوس ذن بوک Pro Duo به ساختار نمایشگرها بر می گردد. ایسوس از یک نمایشگر ثابت بالای کیبورد استفاده کرده در حالی که اینتل با تعبیه لولاهای خاص، نمایشگر ثانویه را تا زاویه دلخواه شما بالا می آورد و آن را به خوبی در معرض دید شما قرار می دهد. به گفته خبرنگاران، با اینکه فقط یک نمونه اولیه و مفهومی را شاهد هستیم، لولاها بسیار خوب طراحی شده و به خوبی عمل می کنند.

اینتل در این دستگاه از پردازنده اورکلاک شده Core i9 و کارت گرافیک انویدیا جیفورس 1070 استفاده کرده تا نشان دهد که طراحی باریک و ظریف، مانعی برای پیکربندی سخت افزاری قدرتمند نخواهد بود. تقریباً تمام قسمت های زیر لولا و اطراف دستگاه به منافذ ورود و خروج هوا مجهز شده اند تا عملیات خنک سازی قطعات به بهینه ترین شکل ممکن صورت گیرد.

به نظر می رسد طرح مفهومی لپ تاپ گیمینگ اینتل می تواند دیگر سازنده ها را برای تعبیه دو نمایشگر در محصولاتشان راهنمایی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mehrdad_sajjadie
    mehrdad_sajjadie | ۸ خرداد ۱۳۹۸

    اون نمایشگر پایینی کاربردش چیه اونوقت؟ بخصوص برا گیم . برا تولید محتوا قابل درکه ولی برا گیم چه کاربردی میتونه داشته باشه؟

  • علی قنبری
    علی قنبری | ۸ خرداد ۱۳۹۸

    کلا همه لپ تاپ های امسال زدن تو کار دو ، سه نمایشگری خیلی جالبن

مطالب پیشنهادی