ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی نوت 10 در دو نسخه معرفی خواهد شد؛ خداحافظی با دوربین سلفی دوگانه

روز گذشته تصویری از ماژول دوربین اصلی گلکسی نوت 10 سامسونگ منتشر شد که از حذف حسگر ضربان قلب در پرچمدار بعدی سامسونگ خبر می داد و حالا جزئیات بیشتری از عضو جدید خانواده نوت ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۹ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۰

روز گذشته تصویری از ماژول دوربین اصلی گلکسی نوت 10 سامسونگ منتشر شد که از حذف حسگر ضربان قلب در پرچمدار بعدی سامسونگ خبر می داد و حالا جزئیات بیشتری از عضو جدید خانواده نوت کره ای ها منتشر شده است.

نخستین خبری که از منابع آگاه در صنعت به دست رسیده، حاکی از حذف دوربین سلفی دوگانه (آنچه در گلکسی اس 10 پلاس شاهدش بودیم) در گلکسی نوت 10 است که این موضوع در رندر جدید محصول مورد بحث نیز قابل مشاهده خواهد بود:

گلکسی نوت 10

در کنار موضوع دوربین سلفی، به نظر می رسد که سامسونگ تصمیم گرفته پرچمدار بعدی خود را در دو نسخه روانه بازار کند که یکی از آنها با پسوند Pro به دست مشتریان خواهد رسید.

با توجه به اطلاعات موجود، مدل پرو از نظر مشخصات فنی شباهت های زیادی با گلکسی اس 10 5G خواهد داشت و از همان چیدمان دوربین برخوردار خواهد شد. این گوشی با نمایشگر 6.4 اینچی خود، ابعادی در حد و اندازه گلکسی نوت 9 داشته اما به دلیل حضور باتری 4500 میلی آمپر ساعتی، احتمالاً اندکی ضخیم تر خواهد بود.

گلکسی نوت 10 پرو به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود

نسخه معمولی گلکسی نوت 10 اما کوچک تر بوده و با نمایشگر 6.28 اینچی و باتری 3400 میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد. البته شاید کاهش 600 میلی آمپر ساعت از ظرفیت باتری نسبت به نسخه قبل در وهله اول یک پسرفت به نظر برسد؛ اما با توجه به استفاده از پردازنده بهینه تر (که مدت زمان کاربری مشابهی را ارائه می کند) و ابعاد جمع و جورتر، تا حدودی قابل توجیه خواهد بود.

با توجه به آنچه که بیان شد، به نظر می رسد که گلکسی نوت 10 پرو در اصل جانشین نوت 9 شود و نسخه معمولی آن به عنوان مدلی ارزان تر، تقریباً نقش گلکسی اس 10e را بازی کرده و برای علاقه مندانی که بودجه کمتری دارند در نظر گرفته خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hassan13766
    hassan13766 | ۹ خرداد ۱۳۹۸

    پشتشو چقدر شبیه p30 pro زدن

مطالب پیشنهادی