ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سیستم عامل watchOS 6 قابلیت پایش سلامت شنوایی را برای اپل واچ فراهم می‌کند

اپل قرار است در آپدیت جدید ساعت هوشمندش به نام watchOS 6 از سلامت شنوایی شما محافظت کند. اینطور که به نظر می‌رسد اپل واچ با استفاده از یک میکروفون داخلی نویز محیط را پایش کرده ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | ۲۲:۴۳

اپل قرار است در آپدیت جدید ساعت هوشمندش به نام watchOS 6 از سلامت شنوایی شما محافظت کند. اینطور که به نظر می‌رسد اپل واچ با استفاده از یک میکروفون داخلی نویز محیط را پایش کرده و در صورتی که سر و صدای اطراف زیاد باشد به شما هشدار می‌دهد که مراقب وضعیت شنوایی خود باشید. در واقع می‌توانید دسیبل سنج Hearing health را مستقیما روی ساعت مشاهده کنید.

این یعنی اپل واچ قرار است به صورت مداوم به صداهای اطراف گوش دهد. البته اپل اعلام کرده که به صورت دوره‌ای از صداهای محیط نمونه‌برداری می کند و قرار نیست هیچ صدایی را ضبط یا ذخیره کند. باید منتظر ماند تا محققان امنیتی صحت این ادعا را بررسی کنند.

اپل واچ

البته این فقط یکی از امکانات جدیدی است که اپل به ساعت هوشمند خود اضافه کرده. امکاناتی دیگری که قرار است به اپل واچ بیایند شامل پیگیری چرخه سیکل ماهیانه خانم‌ها از روی خود ساعت و قابلیت Activity Trends است. این امکان به کاربر اجازه می‌دهد وضعیت فعالیت بدنی خود را برای رسیدن به هدفی مشخص در تناسب اندام پیگیری کند.

قابلیت پیگیری وضعیت چرخه ماهیانه اولین بار نیست که برای آیفون درنظر گرفته شده. این قابلیت اولین بار در سال 2015 به کار گرفته شد و حال امکان مشاهده مستقیم آن روی ساعت هوشمند اپل فراهم شده است. البته این داده‌ها بسیار شخصی هستند و اپل گفته که قرار است از روی آیفون کاربر به صورت محلی و با رمزگذاری در iCloud ذخیره شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۴ خرداد ۱۳۹۸

    به صورت محلی در icloud ؟
    این یک ترکیب متنقاض بود :|

مطالب پیشنهادی