ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای جدید گلکسی نوت 10خبر از حضور دوربین سه‌گانه می‌دهند

گلکسی نوت 10 یکی از مورد انتظارترین گوشی های حال حاضر بازار است که به تازگی رندرهایی از آن توسط استیو همرستوفر (که با نام کاربری OnLeaks شناخته می شود) با همکاری 91Mobiles درست یک ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰

گلکسی نوت 10 یکی از مورد انتظارترین گوشی های حال حاضر بازار است که به تازگی رندرهایی از آن توسط استیو همرستوفر (که با نام کاربری OnLeaks شناخته می شود) با همکاری 91Mobiles درست یک سال پس از انتشار رندرهای گلکسی نوت 9 منتشر شده که اطلاعات تازه ای از پرچمدار بعدی سامسونگ در اختیار ما قرار می دهد.

یکی از مهم ترین تغییراتی که در رندر جدید گلکسی نوت 10 قابل مشاهده است، کنار گذاشتن چیدمان افقی ماژول دوربین اصلی و استفاده از حالت عمودی مانند سری A سامسونگ است که البته بر خلاف میان رده های شرکت کره ای، حاشیه های ماژول دوربین سه گانه جدید گرد هستند.

ماژول دوربین نوت 10 شامل لنز اصلی و تله فوتو 12 مگاپیکسلی در کنار لنز فوق عریض 16 مگاپیکسلی است

بر اساس اطلاعات موجود، دوربین نوت 10 بر مبنای دوربین گلکسی اس 10 توسعه یافته و از همین رو، به سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز متغیر (برای بهبود کیفیت در محیط های کم نور) در کنار حسگر 12 مگاپیکسلی دوم با لنز تله فوتو و زوم دو برابری مجهز شده است. علاوه بر دو حسگر مذکور، گلکسی نوت 10 احتمالاً از دوربین سوم با لنز فوق عریض و رزولوشن 16 مگاپیکسل نیز برخوردار خواهد بود.

در کنار ماژول دوربین اصلی شاهد حضور یک فلاش LED سنتی هستیم اما نکته جالب توجه، حذف حسگر ضربان قلب از پنل پشتی پرچمدار بعدی سامسونگ است؛ سنسوری که از سال 2014 و با معرفی گلکسی اس 5 همواره در پرچمداران شرکت کره ای حضور داشت.

گلکسی نوت 10

اما شاید مهم ترین تغییری که در گلکسی نوت 10 به وجود آمده، زبان طراحی کلی دستگاه باشد که حالا با گوشه های تیزتر، اندکی از دیزاین سنتی سامسونگ فاصله گرفته و حاشیه های نمایشگر 6.3 اینچی آن نیز به خصوص در بالا و پایین، از همیشه باریک تر است.

آن طور که از رندر منتشر شده پیداست، سامسونگ در گلکسی نوت 10 بالاخره جک هدفون 3.5 میلیمتری را کنار گذاشته و به یک درگاه USB-C بسنده کرده است. همچنین به نظر می رسد شرکت کره ای در قسمت بالا یک فرستنده IR برای کنترل تلویزیون و سایر لوازم خانگی در نظر گرفته و دکمه بیکسبی را هم حذف کرده است.

گفتنی است بر اساس شایعات موجود، گلکسی نوت 10 به همراه نسخه بزرگ تر 6.75 اینچی با پسوند Pro، احتمالاً اواسط مرداد به صورت رسمی معرفی خواهد شد و طبق معمول، بسته به بازار هدف با چیپست اگزینوس یا اسنپدراگون به دست مشتریان خواهد رسید. در ضمن گمانه زنی هایی راجع به عرضه نسخه 5G از هر دو مدل نوت 10 نیز به گوش می رسد که در این باره هنوز اطلاعات موثقی در دسترس نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۱۷ خرداد ۱۳۹۸

    شما گوشی های جدیدی ک اصلا ناچ ندارم مثل وان پلا ۷ پرو و می میکس یا k20 رو کنار یک گوشی ناچ دار قرار بده،فیلم دیدن و بازی کردن با ناچ عذاب آوره

مطالب پیشنهادی