ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Mad Dex 2؛ ماریو، این بار در دنیایی خونین

ماجراجویی ماریو برای یافتن معشوقه‌اش، یکی از شنیده‌ شده‌ترین داستان‌های دنیای بازی‌های ویدیویی است و Mad Dex سعی کرده همین داستان را این بار با روایتی خشن‌تر به‌تصویر بکشد. در Mad Dex نیز شخصیت اصلی به دنبال ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

ماجراجویی ماریو برای یافتن معشوقه‌اش، یکی از شنیده‌ شده‌ترین داستان‌های دنیای بازی‌های ویدیویی است و Mad Dex سعی کرده همین داستان را این بار با روایتی خشن‌تر به‌تصویر بکشد. در Mad Dex نیز شخصیت اصلی به دنبال معشوقه‌اش می‌گردد، با این حال از آن محیط‌های رنگارنگ دیگر خبری نیست و اینجا بازیکن خشونتی ورای دنیای ماریو را تجربه می‌کند.

البته خود Mad Dex هم اثر اورجینالی نبوده و کلونی از بازی معروف سوپر میت بوی (Super Meat Boy) است. عنوانی انتشار یافته در سال ۲۰۱۰ که توانست جایگاهی در لیست بهترین بازی‌های ویدیویی تاریخ به دست بیاورد. سوپر میت بوی ویژگی‌های مثبت زیادی داشت اما مهمترینش، مرحله‌های فوق‌العاده سخت و قابل حلش بودند.

منطق از سختی بازی رنگ نمی‌باخت و اگرچه برای حل معماهای کوتاه مجبور بودید بارها طعم شکست را بکشید ولی در نهایت می‌دانستید که به جواب می‌رسید. به‌همین خاطر هم بازیکن به تلاشش ادامه می‌داد تا در نهایت آن حس تکرار نشدنی را تجربه کند؛ همان آدرنالینی که بعد از رسیدن به پیروزی در بدن ترشح می‌شد.

Mad Dex پلتفرمری سرگرم‌کننده است، چون توانسته این ویژگی را از منبع الهامش به ارث برد. در این بازی نیز تماشای مرگ شخصیت اصلی، تکراری‌ترین اتفاقی است که می‌افتذ ولی بازی چون منطق را در معماها حفظ کرده، بنابراین می‌دانید که پشت این سختی یک راه حلی وجود دارد.

در Mad Dex با سه دکمه سر و کار دارید؛ دکمه‌های سمت چپ برای حرکت شخصیت اصلی هستند و به کمک دکمه سمت راست هم او می‌پرد. همین‌‌قدر ساده و هرچند این سادگی در نگاه اول باعث می‌شود که مخاطب فکر کند معماها تنوع بالایی ندارند ولی توسعه‌دهنده خوب توانسته بر این محدودیت غلبه کند.

Mad Dex

این سادگی در روند مرحله‌های Mad Dex هم دیده می‌شود. بازیکن ابتدا چند کلید پیدا کند، به سراغ جایی که معشوقه‌اش زندانی شده برود و در نهایت او را نجات بدهد در این میان تله‌ها و بعضا باس‌ها بزرگترین مانعی هستند که جلوی راه‌تان قرار می‌گیرند و با واکنش‌های سریع باید آن‌ها را پشت سر بگذارید.

برای عاشقان بازی‌های سخت، Mad Dex می‌تواند همان گزینه‌ای باشد که مدت‌ها به‌دنبالش بودند. بازی ویژگی‌های سرگرم‌کننده زیادی دارد و تا مدت‌ها مخاطب را پای معماهای چالش‌برانگیزش نگه می‌دارد. بنابراین اگر خواهان تجربه‌ای سخت و لذت بخش هستید، بد نیست نیم نگاهی به Mad Dex بیاندازید.

Mad Dex 2

Mad Dex 2

سازنده: game guild قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 36.26 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی