ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

حجم بسته های اینترنت
تکنولوژی

مهلت دو هفته‌ای جهرمی به سرویس دهندگان اینترنت برای بهبود پشتیبانی

وزیر ارتباطات مهلتی دو هفته‌ای به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و سرویس‌دهندگان اینترنت داده تا در این مدت وضعیت بخش پشتیبانی مشتریان در شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت بهبود پیدا کند. «محمد جواد آذری ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۰

وزیر ارتباطات مهلتی دو هفته‌ای به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و سرویس‌دهندگان اینترنت داده تا در این مدت وضعیت بخش پشتیبانی مشتریان در شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت بهبود پیدا کند.

«محمد جواد آذری جهرمی» در یک رشته توییت از تماس خود با پشتیبانی مخابرات (شماره تلفن ۲۰۲۰) و چند سرویس دهنده دیگر خبر داده و از کیفیت پاسخگویی پشتیبانی این شرکت‌ها انتقاد کرده است: «پاسخ‌گویی اصلا خوب نبود. برخی حتی متوجه نشدند روی خطم اینترنت ندارم.»

جهرمی در ادامه توییت خود تاکید کرده که فقط دو هفته به سازمان رگولاتوری و شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت مهلت می‌دهد تا وضع را اصلاح کنند وگرنه شخصا به این موضوع ورود پیدا خواهد کرد. او این ضرب العجل را با تاکید خاصی بیان کرده و تاکید کرده که که در زمینه حق‌الناس هیچ تعارف و خط قرمزی وجود ندارد.

گزارش ماهانه سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مشترکین رگولاتوری نشان می‌دهد که فراوانی شکایات ثبت شده حوزه اینترنت شرکت مخابرات در فروردین ماه سال ۱۳۹۸ به عدد ۶۲۹ می‌رسد و بیشترین دلیل شکایات کاربران را همین موضوع پشتیبانی تشکیل می‌دهد. بر اساس همین گزارش با اینکه تعداد ۸۳۹ شکایت رسیدگی شده ولی مجموعا ۱۳۸ شکایت در مراحلی چون بازبینی و سایر موارد باقی مانده است.

با نگاهی کلی‌تر به گزارش رگولاتوری می‌توان دریافت که شکایت از اکثر شرکت‌های ارائه دهده اینترنت در حیطه پشتیبانی مشتریان بیشترین سهم مجموعه شکایات کاربران را در بر می‌گیرد و به نظر می‌رسد این بخش مهم در شرکت‌ها چندان سامان نیافته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • darklight
    darklight | ۱۸ خرداد ۱۳۹۸

    بعد از یک سال و اندی در نوبت موندن بالاخره تونستم خط ای دی اس ال از مخابرات بگیرم و چون خط PCM بود از جای دیگری نمی تونستم بگیرم. جالبه که مودم کیفیت خط رو روی 24mbps نشون میداد برای همین هم سرویس 16 مگ گرفتم اما وقتی وصل شد دیدم سرعت از ۵۰ الی ۶۰ کیلوبایت بر ثانیه فراتر نمیره (حدود 500kbps) زنگ زدم میگم چرا اینجوریه می گه دستگاه های ما که روی این خط هست بیشتر از این نمیتونه به شما سرویس بده.
    به نظرتون الان من باید چی بگم به اینا؟

  • Aminsfg
    Aminsfg | ۱۸ خرداد ۱۳۹۸

    بی خودترین سرویس دهنده اینترنت کشور همین مخابرات ۲۰۲۰ عه. ناچارا بدلیل اینکه سرویس دهنده دیگه ای تو منطقه نیست از ۲۰۲۰ نت گرفتم. یعنی افتضاح....

  • Modern Classic
    Modern Classic | ۱۸ خرداد ۱۳۹۸

    تشخیص ندادن رو خط اینترنت هست یا نه!!!!!

  • Modav
    Modav | ۱۸ خرداد ۱۳۹۸

    پشتیبانی مخابرات که اتفاقا خیلی خوبه!
    دو-سه روز قبل از تمام شدن اینترنت زنگ میزنن و میپرسن مشکلی، انتقادی، پیشنهادی ندارین؟!
    منم میگم فلان‌چی مشکل داره و بیسار چی ایجوره!
    اونام یا میگن خطتون بیشتر از این ظرفیت نداره یا با یه دلیل دیگه سر همش میارن تا بره!

  • فـرزاد
    فـرزاد | ۱۸ خرداد ۱۳۹۸

    بخاطر دیکتاتوری مخابرات و تخصیص ندادن پورت خالی به مابقی شرکتها ، ناچار از خود مخابرات سرویس گرفتم ، سال گذشته تماس گرفتم به 2020 که از پورتال شرکت بخاطر نامفهوم بودن میزان مصرف و مقدار باقی مانده شکایت کتم (سه الی چهر روز یکبار طول می کشید تا نشان بده چقدر مصرف کردی و چقدر باقی مانده!!!!!!!!) دقیقا این جواب و از اپراتور گرفتم : "مخابراتِ ، همینه که هست"

مطالب پیشنهادی