ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندرها و تصاویر جدید از گوگل پیکسل 4

هنوز چندین ماه با معرفی تلفن های هوشمند جدید گوگل یعنی پیکسل 4 و پیکسل 4 XL فاصله داریم، با این حال یکی از افشاگران به نام «استیو همرزتوفر» تصاویر نمونه های آزمایشی را منتشر ...

پویا حامدی
نوشته شده توسط پویا حامدی | ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

هنوز چندین ماه با معرفی تلفن های هوشمند جدید گوگل یعنی پیکسل 4 و پیکسل 4 XL فاصله داریم، با این حال یکی از افشاگران به نام «استیو همرزتوفر» تصاویر نمونه های آزمایشی را منتشر کرده که شباهت بسیاری با رندرهای آیفون بعدی دارند. البته در نظر داشته باشید این مدل ممکن است تنها یکی از چندین نمونه بوده و محصول نهایی با آن تفاوت داشته باشد.

گوگل بالاخره پیکسل را به بیش از یک دوربین اصلی مجهز خواهد کرد

از زمان عرصه اولین تلفن های پیکسل، دوربین آن ها همواره به عنوان یکی از بهترین ها در دنیای موبایل بوده است. اما طی این مدت رقبای آن اقدام به تعبیه لنزهای بیشتر در موبایل های خود کرده اند و گوگل تا حدودی در این زمینه از آن ها عقب افتاده؛ اگرچه به نظر می رسد این شرکت امسال سنت شکنی کرده و پیکسل های بعدی به بیش از یک دوربین اصلی مجهز خواهند شد.

پیکسل 4

همانطور که در رندرها پیداست، گوگل تصمیم به چینش دوربین ها با آرایشی شبیه آن چه در رندرهای آیفون بعدی دیده ایم گرفته است؛ یعنی استفاده از یک بیرون زدگی مربعی شکل در بالا سمت چپ موبایل. به دلیل تاریکی بیش از حد رندرها مشاده جزییات این قسمت ممکن نیست اما انتظار می رود گوگل حداقل از دو و حداکثر از سه لنز در این قسمت استفاده کند.

پیکسل 4

فاصله بلندگوی مکالمات از فریم دستگاه در رندرهای جدید نیز نشان می دهد احتمالا پیکسل های بعدی هم دارای ناچ خواهند بود؛ که البته امیدواریم اندازه ای معقول تر داشته باشد.

تداوم غیاب جک هدفون در پایین دستگاه هم جای تعجب ندارد، قسمتی که در آن دو بریدگی بلندگو و پورت USB C به چشم می خورد. در پایان هم باید اشاره کنیم با توجه به حضور دکمه های فیزیکی روی بدنه پیکسل 4 و 4 XL، گوگل هنوز آمادگی جایگزینیشان با نمونه های لمسی را ندارد.

به تازگی یکی از کاربران توییتر هم تصاویری از پیکسل 4 گوگل منتشر کرده که با رندرهای قبلی تطابق دارد؛ با این حال مشخص نیست این موبایل و رندرهای تاریک امروز هر دو مربوط به یک مدل هستند یا به نسخه های مختلف موبایل بعدی گوگل تعلق دارند.

پیکسل 4

انتظار می رود پیکسل 4 و 4 XL مهرماه و در جریان مراسم سالانه سخت افزار گوگل معرفی شده و بلافاصله برای خرید در دسترس قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • AmirReza
    AmirReza | ۲۱ خرداد ۱۳۹۸

    علاقه سایتا به انتشار چند ساله این رندر ها که تقریبا هیچ وقت درست در نمیاد رو متوجه نمیشم.

مطالب پیشنهادی