ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برگزاری دومین همایش لگال دِی جهت بررسی چالش‌های حقوقی کسب و کارهای نوین

دومین همایش روز حقوق کسب و کار ۹۸ (legalday2019) در تاریخ ۳۰ و ۳۱ خرداد ماه با حضور فعالان حوزه کسب و کار در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود. در این نشست که فعالان کسب و ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۸:۲۵

دومین همایش روز حقوق کسب و کار ۹۸ (legalday2019) در تاریخ ۳۰ و ۳۱ خرداد ماه با حضور فعالان حوزه کسب و کار در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود. در این نشست که فعالان کسب و کارهای جدید و مسئولان کشوری حضور دارند، چالش‌های حقوقی کسب و کارهای نوین بررسی و راهکارهایی برای رفع آنها پیشنهاد می‌شود تا در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

«مهدی یوسفی‌نیا» مدیر اجرایی همایش، در گفتگو با دیجیاتو ضمن اشاره به اولین همایش روز حقوق کسب و کار که سال گذشته با حضور مدیران و بنیانگذاران استار‌ت‌آپ‌های بزرگ برگزار شده بود، گفت که در همایش سال گذشته استارت‌آپ‌های بزرگ تجربیات خود را در اختیار استارت‌آپ‌های کوچکتر قرار دادند و همین موجب ساده‌تر شدن مسیر برای کسانی بود که در ابتدای کار قرار داشتند. او درباره برنامه امسال به دیجیاتو می‌گوید:

«امسال قصد داریم تا چالش‌های پیش‌روی کسب‌وکارهای نوین را با حضور مدیران آنها، مسئولان دولتی و نمایندگان مرتبط در مجلس شورای اسلامی بررسی کرده و به راهکارهایی برای برون رفت از آنها دست پیدا کنیم تا مسئولان با این مشکلات بهتر آشنا شده و راهکارهای آن را در دستور کار خود قرار دهند تا مشکلات گفته شده رفع شود.»

دومین همایش لگال دِی

به گفته یوسفی‌نیا ظرفیت پذیرش در رویداد لگال دِی نزدیک به ۳۰۰ نفر است که توسط مجموعه نوآفرینان و با حمایت انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی برگزار خواهد شد و راهکارهای متناسب در جهت حل چالش های قانونی و حقوقی پیش روی صاحبان کسب و کار نظیر قوانین تجارت الکترونیک و امنیت سایبری، بیمه و مالیات، ضوابط سرمایه پذیری، فناوری‌های حقوقی، نحوه تنظیم قراردادها، چالش‌های حقوقی رمز ارزها و مالکیت فکری از جمله موضوعاتی‌ست که در این رویداد مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

ضمن آنکه در این رویداد، یک پنل جمعی با محوریت «چالش های حقوقی حوزه فینتک» با مشارکت تعدادی از فعالان حقوقی این حوزه برگزار خواهد شد. در این پنل مشارکتی، چالش‌های حقوقی و خلاهای قانونی پیش روی این نوع کسب و کارها بیان خواهد شد و خبرگان این حوزه راهکارهایی برای حل این بحران‌ها ارایه می‌کنند.

همچنین نمایندگانی از سازمان بورس، مجلس شورای اسلامی، پلیس فتا و مدیران و مشاوران حقوقی هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری، شتابدهندها و استارتاپ‌های مطرح کشور در آن حضور خواهند داشت.

«دکتر جعفر جمالی» معاون حقوقی سازمان بورس و اوراق بهادار، دکتر «یوسف قاسمی» مشاور حقوقی معاونت علمی ریاست جمهوری، دکتر «محمود صادقی» نماینده مجلس شورای اسلامی، دکتر «محمدحسین دری» دادیار دادسرای تهران، دکتر «فرشید فریدونی» مدیرکل سابق امور مالیاتی غرب تهران، دکتر «سهیل مهرآمیز» معاون حقوقی سابق سرآوا، دکتر «محمدجعفر نعناکار» مدیر کل حقوقی سازمان فناوری اطلاعات، دکتر «اویس رضوانیان» مدیر آموزش مرکز داوری منطقه‌ای تهران، دکتر «حسام کدیور» مدیر حقوقی شرکت سرمایه گذاری رهنما و آقای «محمد یونسی»، مشاور حقوقی مرکز فینتک بانک انصار از جمله سخنرانان این رویداد هستند.

در صورت تمایل به شرکت در این رویداد می‌توانید به وب سایت لگال دِی مراجعه کنید و با وارد کردن کد Digiato با تخفیف ثبت نام کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی