ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آشنایی با مرکز فناوری سامسونگ امیرکبیر در نمایشگاه اینوتکس

مرکز فناوری سامسونگ امیرکبیر از سال ۹۶ تلاش می‌کند تا اکوسیستم کسب‌وکارهای نوپا را با حمایت از استارت‌آپ‌های خلاق، غنی‌تر کند. این مرکز که با تلاش سامسونگ ایران و دانشگاه امیرکبیر ایجاد شده به استارت‌آپ‌هایی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰

مرکز فناوری سامسونگ امیرکبیر از سال ۹۶ تلاش می‌کند تا اکوسیستم کسب‌وکارهای نوپا را با حمایت از استارت‌آپ‌های خلاق، غنی‌تر کند.

این مرکز که با تلاش سامسونگ ایران و دانشگاه امیرکبیر ایجاد شده به استارت‌آپ‌هایی که در زمینه‌های انرژی، محیط زیست، سلامت و آموزش در مرحله اولیه شکل‌گیری هستند کمک می‌کند تا سریع‌تر بتوانند محصول اولیه خود را آماده و آن را وارد بازار کار کنند. سپس استارت‌آپ‌ها با جذب سرمایه می‌توانند کسب‌وکار خود را گسترش داده و از مرکز خارج شوند تا فضا را در اختیار بازیگران جدید قرار دهند.

این چرخه‌ی فرایند از دو سال پیش تا امروز بارها تکرار شده و در این میان مرکز فناوری سامسونگ امیرکبیر مشغول حمایت و شتابدهی استارت‌آپ‌هاست، بدون اینکه از آنها هزینه یا سهامی دریافت کند چراکه کل این پروژه در قالب مسئولیت‌های اجتماعی انجام می‌شود. اما امکاناتی که مرکز فناوری سامسونگ امیرکبیر در اختیار استارت‌آپ‌ها قرار می‌دهد چه هستند و چه حمایت‌های مالی و چه روندهایی برای شتابدهی برای آنها در نظر گرفته شده است؟

در این گزارش ویدیویی از حضور نمایندگان مرکز در نمایشگاه اینوتکس، می‌توانید پاسخ این پرسش‌ها را پیدا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی