وقتش نیست فیلترینگ رو تموم کنید؟ | تکتاک
در اپیزود ۱۸۷ از برنامه هفتگی تکتاک به عنوان یک شهروند این سوال را میپرسم که ای مسیٔولین که نمیاندیشید، آیا قبول دارید که فیلترینگ شکست خورده و این همه هزینه برای هیچ بوده؟ آیا قبول دارید که مردم دذ اولین فرصتی که پیدا کردند اپلیکیشنهای ایرانی را دور ریختند؟
زمانی که پروتون ویپیان اعلام میکند در ۳ روز ابتدایی وصل اینترنت در ایران درخواست نصب برای ویپیان این شرکت ۲۶۰۰۰ درصد رشد کرده، پاسخ شما چیست؟ (اینجا خودم را بهجای سخنگوی دولت قرار دادم) با دیجیاتو همراه باشید.
تماشای ویدیو در یوتوب
تماشای ویدیو در آپارات
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

دم دیجیاتو گرم حداقل حرف این عن ترنت رو میزنه ♥️
تو این مملکت هر چیزی که شکست خورده رو میپسندن پس از دیدگاه اونا و امثال آقای جلیلی و مومن نسب فیلترینگ مانع از حامله شدن دختران کشورمان میشود.
از صدای موسی کو تقی یه نوتیف خفن میتونه اپل در بیاره واقعا خیلی شیکه smothhhh🤣
داداشم کوروش سوپرمن 😅😂
آقا چیکار دارین میکنین با ما دوازدهمی های بدبخت بابا تاوان اینکه مملکت شما ثبات نداره و با نصف دنیا پشکل دارید رو ما باید بدیم نکنین ترو خدا به زمین گرم میخورید با این کارا و اینگونه ریاست
یعنی دانش آموز دوازدهمی همه چیش مهیاست تو این مملکت و به فکرشین که تایم امتحانات یه جوری باشه بتونه بره عراق برای اربعین؟؟؟ جمع کنین کاسه کوزه تونو به قرآن نکنین آقا نکنین
خواهش میکنم دیجیاتو یه مقاله ای کار بکنه در این زمینه
دارن به حق ما جفا میکنن یعنی چی آخه
کشور در ژنگه
بازم مانی رفت گونی؟؟یا قراره بره با خودش گونی 3ایکس لارج بیاره؟
درود بر سوپر من بریم تک تاک رو ببینیم😎
کوروش با این لباست شبیه استیو توی رد پای آبی میشی!!! 😂💙 😂💙
تامبنیل گاده😂
کورشلندر
کشور در ژَنگِ