ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کلید آفیس
تکنولوژی

مایکروسافت به اختصاص یک کلید آفیس روی کیبوردها فکر می‌کند

مایکروسافت در حال بررسی امکان قرار دادن یک کلید اختصاصی برای نرم‌افزار آفیس روی کیبوردهاست. کلید آفیس جدید قرار است یک سری میانبرهای اضافی برای این برنامه‌ها فراهم کند؛ مثل قابلیت به اشتراک‌گذاری سریع داکیومنت‌ها ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۰

مایکروسافت در حال بررسی امکان قرار دادن یک کلید اختصاصی برای نرم‌افزار آفیس روی کیبوردهاست. کلید آفیس جدید قرار است یک سری میانبرهای اضافی برای این برنامه‌ها فراهم کند؛ مثل قابلیت به اشتراک‌گذاری سریع داکیومنت‌ها و فایل‌ها.

این شرکت با انجام نظرسنجی از کسانی که این کلید را آزمایش کرده‌اند بازخوردهای آنان را در مورد کلید آفیس جدید جمع‌آوری می‌کند. به نظر می‌رسد مایکروسافت به جایگزینی کلید ثانویه سمت راستی ویندوز در کیبوردها یا کلید اختصاصی منو با کلید جدید فکر می‌کند.

کلید آفیس
فرم نظرسنجی مایکروسافت در مورد کلید اختصاصی آفیس

تست این کلید با آپدیت 10 می 2019 ویندوز 10 در دسترس قرار گرفته و برای شرکت در نظرسنجی باید از یک اکانت کاری یا تحصیلی مایکروسافت استفاده کرد.

مایکروسافت 25 سال است که از کلیدهای اختصاصی ویندوز روی کیبوردهایش استفاده می‌کند، یعنی درست از زمان معرفی کیبورد Microsoft Natural در سال 1994. بیشتر کیبوردهایی که از چینش 104/105 کلیدی استفاده می‌کنند این دو کلید ویندوز را به همره یک کلید اضافی برای منو دارند، چرا که مایکروسافت در صورت عدم حضور کلیدهای ویندوز روی کیبوردها، آن‌ها را برای استفاده ویندوزی تائید نمی‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی