ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Grand Mountain Adventure؛ اگر آلتو کوهستان را ترک نمی‌کرد

آلتو در دومین ماجراجویی‌اش به صحراها سفر کرد (Alto's Odyssey) اما اگر در کوهستان می‌ماند و کوهستان هم حال و هوای شلوغ‌تری به خودش می‌گرفت، شاید Grand Mountain Adventure تبدیل به همان تصویری می‌شد که اتفاق ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

آلتو در دومین ماجراجویی‌اش به صحراها سفر کرد (Alto's Odyssey) اما اگر در کوهستان می‌ماند و کوهستان هم حال و هوای شلوغ‌تری به خودش می‌گرفت، شاید Grand Mountain Adventure تبدیل به همان تصویری می‌شد که اتفاق می‌افتاد. Grand Mountain Adventure شبیه به دنباله معنوی Alto's Adventure است.

دو بازی تفاوت زیادی با هم دارند اما احساس آرامشی که اسکی روی برف‌هایِ Grand Mountain Adventure به کاربر می‌دهد، تقریبا از همان جنسی است که چند سال پیش با اولین قسمت از مجموعه آلتو تجربه کردیم؛ صدای کشیده شدن چوب‌ اسکی، وجود چالش‌های کمتر و القای حضور در طبیعت مهمترین ویژگی‌های هستند که هر دو بازی را آرامش‌بخش کرده‌اند.

همین اشتراکات هم برای اینکه Grand Mountain Adventure را جواب به یک سوال هیجان‌انگیز به حساب بیاورم، کافی به‌نظر می‌رسند؛ «چه می‌شد اگر آلتو کوهستان را ترک نمی‌کرد؟». در Grand Mountain Adventure بازیکن نقش اسکی‌سواری را داشته و آزادانه با رفتن به هر جایی که خواست، می‌تواند کارهای مختلفی انجام بدهد.

بازی اسکی
بازی آفلاین بوده و برای تجربه‌اش نیازی به اینترنت ندارید.

مهمترین نکته متمایز بازی جهان بزرگش است. برخلاف نمونه‌های مشابه که در آن‌ها یک مسیر مشخص را طی مرحله‌های مختلف پشت‌سر می‌گذارید، Grand Mountain Adventure دست بازیکن را باز گذاشته تا در جهان عظیمش به گشت و گذار پرداخته و هر وقت که حوصله داشت، چالش‌ها را پیش ببرد.

هرچند این دنیای بزرگ بازی پویایی دیگر عناوین سبک «جهان‌باز» (Open World) را ندارد و محیط‌هایش گاهی اوقات زیادی خالی به‌نظر می‌رسد اما همین‌که سازنده از آن روند رکوردی یا مرحله‌ای فاصله گرفته و جهانی طراحی کرده که در آن، حق انتخاب‌های بیشتری برای سرگرمی وجود دارد خودش نکته مثبتی است.

از طرفی گیم‌پلی و گرافیک هم به کمک بازی آمده‌اند تا این جهان بزرگ جذاب‌تر جلوه کند. برای کنترل شخصیت اصلی باید از دو دکمه صفحه لمسی که حکم همان چوب‌های اسکی را دارند استفاده کرد. جذاب‌ترین بخش گیم‌پلی، همین نحوه به حرکت درآوردن اسکی‌سوار است. اگر یکی در میان، ضربه‌های متعدد به این دکمه‌ها بزنید کاراکتر سرعتش زیادتر شده و روی برف‌ها اسکی‌سواری می‌کند.

با گرفتن همزمان دکمه‌ها هم شخصیت اصلی می‌پرد و برای ترمز کافیست تا یک دکمه را به سمت پایین بکشید. سازنده نه تنها با کمترین تعداد دکمه هر چیزی که بازیکن نیاز داشته را به او داده بلکه توانسته تعاملی که کاربر با اسکی‌سوار دارد را به دنیای واقعی شبیه‌تر کند. این از گیم‌پلی، گرافیک دیگر برگ برنده Grand Mountain Adventure است.

در Grand Mountain Adventure خیلی وقت‌ها تنهایی اسکی‌سواری می‌کنید و بازی به‌خاطر جهان زیبایش و جزییاتی که به‌کار برده، این تنها بودن را تبدیل به یکی از بخش‌های سرگرم‌کننده‌اش کرده است. در دیگر لحظه‌ها نیز می‌توانید حرکت پرنده‌ها، اسکی‌سواری بقیه یا تلکابین را تماشا کنید.

Grand Mountain Adventure را باید جزو دوست داشتنی‌ترین بازی‌های جدید موبایل بنامیم. عنوانی که آرامش را این بار در محیطی وسیع‌تر و بزرگ‌تر به‌نمایش گذاشته و مخاطب را عاشق اسکی‌سواری در آن می‌کند. فقط یک نکته؛ بخش اول بازی رایگان است و برای تجربه بقیه محیط‌ها باید هزینه بپردازید. البته همین بخش اول نیز به اندازه کافی محتوا برای سرگرمی دارد.

Grand Mountain Adventure

Grand Mountain Adventure

سازنده: Toppluva AB قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 213.99 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ahmadmosavi0093@gmail.com
    Ahmadmosavi0093@gmail.com | ۳۰ خرداد ۱۳۹۸

    جالب نبود برام

  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۳۰ خرداد ۱۳۹۸

    بازی خوبیه

مطالب پیشنهادی