ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آخرین شایعات گلکسی نوت 10: از اپرچر سه گانه دوربین تا حذف درگاه کارت حافظه

بعد از گمانه‌زنی‌هایی که از حذف جک هدفون در گلکسی نوت 10 خبر می‌دادند حالا خبرهایی مبنی بر حذف درگاه حافظه از نوت 10 به گوش می‌رسد. Max Weinbach نویسنده وبسایت XDA Developers این خبر ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۲ تیر ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰

بعد از گمانه‌زنی‌هایی که از حذف جک هدفون در گلکسی نوت 10 خبر می‌دادند حالا خبرهایی مبنی بر حذف درگاه حافظه از نوت 10 به گوش می‌رسد. Max Weinbach نویسنده وبسایت XDA Developers این خبر را در توییتی جدید از قول منبعی که با گوشی‌های نوت 10 و نوت 10 پرو کار کرده نقل کرد.

با این حساب برای اینکه درگاه حافظه در اختیار داشته باشید باید مدل نوت 10 پرو را خریداری کنید چرا که قابلیت ارتقای حافظه با حذف درگاه میکرو اس‌دی در نوت 10 استاندارد وجود نخواهد داشت. علاوه بر این منبع Weinbach گفته که خبری از جک هدفون در هیچ کدام از نوت‌ها نیست.

درگاه حافظه

با توجه به چیزی که در رندرهای قبلی منتشر شده، سامسونگ اسلات‌های سیم کارت و میکرو اس‌دی را در قسمت بالای سمت راست قرار داده و با توجه به اینکه با این چیدمان جایی برای S Pen نوت 10 باقی نمی‌ماند، بنابراین حذف درگاه حافظه برای جای دادن قلم نوت محتمل به نظر می‌رسد.

البته ممکن است سامسونگ قصد قرار دادن اسلات‌ها را در محل همیشگی S Pen نداشته باشد اما در صورتی که اطلاعات رندرها درست باشد، این شرکت برای حذف درگاه میکرو اس‌دی از مدل استاندارد نوت 10 ریسک بزرگی کرده است.

با همه اینها شاید چنین مشخصاتی بر پایه مشاهده و کار با نمونه‌های اولیه به دست آمده باشد و مدل‌های تولید شده برای بازار این مشخصات را نداشته باشند.

درگاه حافظه

علاوه بر اطلاعات فوق در مورد کارت حافظه، Ice Universe هم خبرهایی از لنز دوربین نوت 10 منتشر کرده است. بر اساس این اطلاعات، گویا قرار است نوت 10 از یک لنز با دیافراگم متغیر سه مرحله‌ای استفاده کند که شامل f/1.5 ، f/1.8 و  f/2.4 می‌شود. با توجه به اینکه Ice Universe سابقه خوبی در زمینه افشای مشخصات گوشی‌ها داشته و این اطلاعات را از مهندسان بخش چین سامسونگ دریافت کرده می‌توان احتمال به واقعیت نزدیک بودن این شایعه را بالا دانست.

هوز مشخص نیست که این لنز با دیافراگم سه سطحی قرار است برای کدام یک از مدل‌های نوت 10 عرضه شود. پیشتر اطلاعات دیگری هم در مورد مشخصات دوربین این سری و اسپیکر زیر نمایشگر آن منتشر شده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی