ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تخفیفان سرویس «پول تو» را راه‌اندازی کرد؛ خرید با تخفیف از دیجی‌کالا

سایت خرید گروهی تخفیفان با رونمایی از سرویس بازگشت وجه «پول تو» همکاری خود را با دیجی‌کالا آغاز کرده است. در این سرویس کاربران تخفیفان می‌توانند خرید را در دیجی‌کالا با قیمت کمتر انجام دهند. «علی ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۳ تیر ۱۳۹۸ | ۱۷:۴۰

سایت خرید گروهی تخفیفان با رونمایی از سرویس بازگشت وجه «پول تو» همکاری خود را با دیجی‌کالا آغاز کرده است. در این سرویس کاربران تخفیفان می‌توانند خرید را در دیجی‌کالا با قیمت کمتر انجام دهند. «علی منصور» مدیر محصول این پروژه در تخفیفان، با اعلام این خبر به دیجیاتو می‌گوید که تخفیفان بین ۱.۵ تا ۱۰ درصد از مبالغ پرداخت شده برای خرید محصولات از دیجی کالا را به طور نقدی به مشتریان خود باز‌می‌گرداند.

به گفته منصور، سرویس «پول تو» باعث می‌شود که جدا از تخفیف‌های حاضر در دیجی کالا، مشتری بتواند چند درصد از خرید خود را به طور نقدی نیز دریافت و در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید. او در همین رابطه به دیجیاتو می‌گوید:

«به عنوان مثال فرض کنید با خرید یک گوشی موبایل ۴ میلیون تومانی می توانید چند ده هزار تومان (بسته به مقدار درصدی که بازپس می‌گیرید) را به طور نقدی از تخفیفان دریافت کنید. نحوه کار با سرویس «پول تو» به این صورت است که شما می‌توانید در صفحه مخصوص این سرویس در سایت تخفیفان، با اکانت خود وارد شده و پس از جستجوی کالای مورد نیازتان (که عینا با دسته بندی کالاها در دیجی کالا تطابق دارد) به صفحه خرید محصول هدایت شده و پس از خرید، مبلغ بازگشته از پولتان در کیف پول شما ذخیره خواهد شد.»

او اعلام می‌کند که این سرویس نزدیک به دو هفته برای کاربران تهرانی به صورت آزمایشی اجرا شده بود و چند روزی است که به صورت عمومی برای تمامی کاربران به نمایش در آمده است.

مدیر محصول «پول تو» در تخفیفان خبر می‌دهد که دسته بندی محصولات در سیستم «پول تو» همانند دسته بندی محصولات در دیجی کالا است و مشتریان می‌توانند از منوی دسته بندی، به تمام کالاهای موجود در دیجی کالا دست پیدا کنند: «سیستم ما با تاخیری یک ساعته محصولات را آپدیت می‌کند و در مواردی معدود و انگشت شمار شاید کالا در سایت ما موجود باشد و در دیجی کالا نباشد.»

منصور تاکید دارد که دیجی کالا محصولات گسترده‌ای دارد و برای شروع چنین حرکتی بهترین گزینه همکاری بوده است، با این حال او در پاسخ به این سوال که آیا تخفیفان این همکاری را با فروشگاه‌های اینترنتی دیگر هم خواهد داشت یا خیر، می‌گوید: «ما قطعا در آینده با دیگر فروشگاه‌های اینترنتی هم همین سیستم را پیاده خواهیم کرد.»

به گفته او، در سرویس پول تو کاربران می‌توانند هرگاه که سقف مبلغ کیف پولشان به پنجاه هزار تومان رسید، درخواست واریز وجه را از تخفیفان داشته باشند تا این فرایند طی چند روز کاری صورت بگیرد. خرید کاربران باید در دیجی کالا باید تا مرحله نهایی پیش برود و کنسلی در آن صورت نگیرد.

با سرویس «پول تو» می‌توان به طور دائم یک خرید تخفیف در تخفیف انجام داد و این خرید در بخشی از محصولات بزرگترین فروشگاه اینترنتی کشور اعمال خواهد شد.

سرویس «پول تو» تخفیفان از هم‌اکنون در سایت تخفیفان قابل استفاده است و کاربران می‌توانند با مراجعه به این لینک از خدمات تخفیف روی تخفیف سرویس مذکور بهره‌مند شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • natilus2020
    natilus2020 | ۴ تیر ۱۳۹۸

    فکر نمیکیند اگه در توضیحات بفرمایید بعد از 20 روز کاری یه درصدی از پول بهتون برمیگرده بهتر از بکار بردن عبارت چند روز کاری برای مخاطبان باشه؟

  • moslemzare
    moslemzare | ۴ تیر ۱۳۹۸

    سایت های تخفیف گروهی مدت هاست کاربردی نداره
    من فک میکنم همین تخفیف هم یه ترفندی داره
    مثلا اونو ک تخفیفان زده دیجی گرون تر میده
    یا جنسه تو دیجی مونده تخفیفان شده بازاریابش

  • Ali۰۱.
    Ali۰۱. | ۳ تیر ۱۳۹۸

    اجناس رو با نرخ دلار 30هزار تومانی به مردم میندازی و قسمتی از آن را به عنوان تخفیف و قسمتی به عنوان پاداش به آنها می دی

مطالب پیشنهادی