ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

افزایش رسمی قیمت چانگان CS35 از سوی سایپا اعلام شد [به روزرسانی]

به روز رسانی: آخرین شرایط فروش چانگان CS35 و ثبت نام دیگر محصولات سایپا شرایط پیش فروش نقدی چانگان CS35 از سوی سایپا اعلام شده است. این کراس اوور که رقیبی برای MVM X22، رنو ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۵ تیر ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

به روز رسانی: آخرین شرایط فروش چانگان CS35 و ثبت نام دیگر محصولات سایپا

شرایط پیش فروش نقدی چانگان CS35 از سوی سایپا اعلام شده است. این کراس اوور که رقیبی برای MVM X22، رنو ساندرو استپ وی، لیفان X60، جک S3 و هایما S5 محسوب می شود در ابتدا تنها به صورت وارداتی به کشورمان عرضه شده بود که با قیمت 85 میلیون تومان شانس چندانی برای رقابت در بازار آن روزها پیدا نکرد. اما با گذشت بیش از یکسال سایپا و پارس خودرو تصمیم به مونتاژ این مدل در مجموعه سایپا کاشان گرفتند و به همین دلیل قیمت این محصول علیرغم افزایش امکانات رفاهی و چند به روز رسانی فنی متخصر، تا 62 میلیون تومان کاهش پیدا کرد.

این در حالیست که طی ماه های بعدی شاهد افزایش قیمت این خودرو به حدود 79 میلیون تومان بوده ایم و حالا قیمت چانگان CS35 در بازار از مرز 200 میلیون تومان فراتر رفته است.

چانگان CS35

کراس اوور CS35 داراى موتور ۴ سیلندر ١/۶ لیترى Blue Core است. این موتور ١٢۵ اسب بخاد قدرت تولید و ١۶٠ نیوتن متر گشتاور ارائه مى کند. گیربکس این خودرو نیز ۴ سرعته اتوماتیک است و شتاب صفر تا صد چانگان CS35 در محدوده 15 ثانیه قرار می گیرد که رقم چندان قابل توجهی به نظر نمی رسد.

قیمت جدید چانگان CS35 از سوی سایپا اعلام شد - تیر 98 [به روزرسانی]

گروه خودروسازی سایپا قیمت جدید کارخانه‌ای CS35 را ویژه تیرماه 98 اعلام نموده است که از افزایش حدود 30 میلیون تومانی حکایت دارد اما مشخص نیست که آیا سایپا برنامه ای برای آغاز فروش مجدد این محصول در دست دارد یا اعلام قیمت جدید با هدف دیگری صورت گرفته است؟

قیمت جدید خودروی چانگان CS35 - تیر 98:

قیمت چانگان cs35

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی