ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تلفن هوشمند ساده
موبایل

با بورینگ فون آشنا شوید؛ تلفن هوشمند ساده‌ای که نمی‌خواهد حواستان پرت شود

بورینگ فون (Boring Phone)، تلفن هوشمند ساده جدیدی که در نیوزیلند طراحی شده تمام قابلیت های پایه‌ یک تلفن هوشمند را به کاربران می دهد بدون آنکه حواسشان را بیش از حد پرت کند. [digipullqoute ...

پویا حامدی
نوشته شده توسط پویا حامدی | ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۰

بورینگ فون (Boring Phone)، تلفن هوشمند ساده جدیدی که در نیوزیلند طراحی شده تمام قابلیت های پایه‌ یک تلفن هوشمند را به کاربران می دهد بدون آنکه حواسشان را بیش از حد پرت کند.

بورینگ فون یک شیائومی Mi A1 دستکاری شده است

هدف این موبایل هم ترغیب مردم به کنار گذاشتن موبایل هایشان و توجه کردن به زندگی است. اما بورینگ فون همچنان قابلیت هایی مانند تماس گرفتن، پیام دادن، عکس گرفتن، استفاده از نقشه و گوش دادن به موسیقی و پادکست را به کاربرانش می دهد، اگرچه خبری از شبکه های اجتماعی، ایمیل یا مرورگر اینترنت نخواهد بود.

تلفن هوشمند ساده

«الکس دیویدسن»، هم موسس این شرکت گفته هدفشان از خلق این تلفن هوشمند ساده کمتر کردن زمانی است که مردم با استفاده از موبایل هایشان تلف می کنند. وی تلفن خودش را دستکاری کرده بود تا قادر به استفاده از برنامه های وقت گیر روی آن نباشد و در این کار بسیار موفق بود، به همین علت می خواهد به بقیه افراد نیز در این راستا کمک کند.

تلفن هوشمند ساده

 

یک نمونه از این محصول ساخته شده و ماه هاست به خوبی کار می کند، 1.7 میلیون کاربر فعال هم از نرم افزار آن استفاده می کنند. این تلفن هوشمند ساده که نسخه ای دستکاری شده از موبایل شیائومی Mi A1 محسوب می شود، از تمام قابلیت های سخت افزاری یک تلفن میان رده مانند رم چهار گیگابایتی، 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و چیپست اسنپدراگون 625 برخوردار است.

تلفن هوشمند ساده

گفته شده تعداد محصولاتی که در مرحله اول فروش این موبایل به وسیله Kickstarter عرضه خواهند شد بسیار محدود است، زیرا سازندگان این دستگاه باید هر کدام از آن ها را یک به یک بسازند و پیش از فرستادن برای مشتری تست کنند.

تلفن هوشمند ساده

سری اول هم برای کسانی که محصول را به قیمت 199 دلار پیش خرید کرده باشند از این ماه ارسال خواهد شد، البته در مرحله نخست خریداران باید ساکن یکی از کشورهای نیوزیلند یا استرالیا باشند. این تیم برنامه دارد در آینده بازارشان را گسترده‌تر کرده و فروش محصولشان را در کشورهایی مانند ایالات متحده نیز آغاز کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی