ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اولین کاست پلیر بلوتوثی دنیا
تکنولوژی

اولین کاست پلیر بلوتوثی و پرتابل دنیا معرفی شد

این ماه مصادف می شود با چهلمین سالگرد عرضه نخستین واکمن سونی؛ همان موزیک پلیری که برای همیشه راه و رسم گوش دادن ما به موسیقی را متحول کرد. و با وجود آنکه کاست پلیرها ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ تیر ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۰

این ماه مصادف می شود با چهلمین سالگرد عرضه نخستین واکمن سونی؛ همان موزیک پلیری که برای همیشه راه و رسم گوش دادن ما به موسیقی را متحول کرد. و با وجود آنکه کاست پلیرها مدت هاست جای خود را به دستگاه های پخش سی دی و بعد از آن موسیقی دیجیتال داده اند، این فرمت هنوز که هنوز است در یادها باقی مانده است و حالا با ارائه نخستین کاست پلیر بلوتوثی دنیا یاد آن دوباره زنده شده است.

شرکتی به نام MINM Lab در تازه ترین پروژه خود یک کاست پلیر بلوتوثی به نام It's Ok را معرفی کرده است. البته تردیدی نیست که در این دوره و زمانی کسی به چنین محصولی نیاز ندارد اما محصولات خاص را میتوان از ضایعات اجتناب ناپذیر عصر کنونی قلمداد کرد.

اولین کاست پلیر بلوتوثی

این کاست پلیر بلوتوثی در واقع خلاء میان تکنولوژی های هنری دهه ۸۰ میلادی و ایرپاد با بلوتوث ۵.۰ را پر کرده است و با طراحی قدیمی خود که البته چندان هم با عصر واکمن بیگانه نیست سعی در جلب توجه عاشقان موزیک پلیر سونی را دارد. شرکت سازنده یک جک ۳.۵ میلیمتری صدا را هم روی بدنه این گجت کار گذاشته تا امکان اتصال آن به نسل جدید گوشی ها میسر شود.

این دستگاه از روز گذشته به پروژه های سایت جمع سپاری کیک استارتر اضافه شده و قیمت تعیین شده برای پیش سفارش آن برابر با ۶۳ دلار است؛ رقمی گزاف برای یک کاست پلیر اما ارزان در قیاس با دستگاه های بلوتوثی.

و البته همانطور که در عنوان این مطلب خواندید It's OK به بلوتوث هم مجهز هست تا اگر خواستید با کمک هدفون های وایرلس به کاست های دلخواهتان که روی دستگاه پخش می شوند گوش دهید.

اولین کاست پلیر بلوتوثی دنیا در سه رنگ سفید، صورتی و آبی به بازار عرضه خواهد شد و بدنه آن به صورت شفاف ساخته شده تا امکان مشاهده حرکت نوار در آن برای کاربر میسر باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی