ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وایو با معرفی SX12 ثابت می کند لپتاپ های کوچک نیازی به تبدیل ها ندارند

کمپانی وایو به تازگی از لپتاپ SX12، دستگاهی 12.5 اینچی رونمایی کرده که تعداد پورت هایش از دستگاه هایی با ابعاد چند برابر آن نیز بیشتر است. این لپتاپ وایو که مدل به روز شده ...

پویا حامدی
نوشته شده توسط پویا حامدی | ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰

کمپانی وایو به تازگی از لپتاپ SX12، دستگاهی 12.5 اینچی رونمایی کرده که تعداد پورت هایش از دستگاه هایی با ابعاد چند برابر آن نیز بیشتر است. این لپتاپ وایو که مدل به روز شده S11 به شمار می رود، استفاده بسیار بهینه تری از فضا می کند و در ابعاد مشابه، از صفحه نمایش و کیبوردی بزرگتر بهره می برد.

وایو SX12 به 9 پورت مختلف مجهز شده است

بیایید پورت های این کامپیوتر کوچک را مرور کنیم؛ سه پورت USB با اندازه استاندارد، یک درگاه USB نوع C برای شارژ کردن لپتاپ، HDMI، درگاه حافظه SD با اندازه کامل، جک 3.5 میلیمتری هدفون و میکروفون، پورت اترنت و حتی خروجی VGA. کیبورد هم حالا تا لبه های دستگاه ادامه یافته و حاشیه های نمایشگر نیز کوچک تر شده اند. لپتاپ وایو به چیپست های چهار هسته ای نسل هشتم اینتل Core i5 یا Core i7 مجهز شده است و می تواند به شکل سفارشی به مودم LTE نیز مجهز شود. وزن این لپتاپ وایو نیز حدود 900 گرم است.

لپتاپ وایو

مدل SX14 که نمونه بزرگتر این محصول به شمار می رود قبل از این توسط برخی وبسایت ها بررسی شده بود و طبق نتیجه گیری ها، دستگاهی کامل و کارآمد بود که تنها مشکلاتش باتری ضعیف و ترک پد کوچکش بودند. به نظر هم نمی رسد این مشکلات در مدل کوچکتر لپتاپ وایو قابل حل باشند.

لپتاپ وایو مدل SX12 از این هفته در ژاپن به فروش خواهید رسید و بسته به حافظه، چیپست و رنگ انتخابی قیمتی بین هزار تا دو هزار دلار خواهد داشت. هنوز حرفی از عرضه این محصول در کشورهای دیگر زده نشده اما با توجه به فروش مدل های دیگر، انتظار می رود این لپتاپ هم در بازارهای جهانی به فروش برسد. در هرحال این دستگاه نشان می دهد ساخت یک لپتاپ باریک و سبک بدون حذف پورت ها امکان پذیر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Gol pesar
    Gol pesar | ۱۸ تیر ۱۳۹۸

    وايو چه الان چه اون زمان كه مال سوني بود گاها ايده هاي خيلي جالبي رو ميكرد

    يك لپتاپ هيبريد داشت كه اسلايدي زاويه دار باز ميشد ، مثل نوكيا N97 اگر كسي بشناسه !

    هيچوقت تكرارش نكرد نه وايو نه شركت ديگه اي...
    حيف گرون بود والانم ديگه پيدا نميشه...

مطالب پیشنهادی