ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لاجیتک از هدست گیمینگ G Pro X برای پی‌سی گیمرها رونمایی کرد

بخش گیمینگ لاجیتک از یک هدست جدید در سری G pro خود رونمایی کرده که در واقع یک مدل گرانتر از هدست سال گذشته این شرکت به شمار می‌رود و با پرداخت هزینه کمی بیشتر، ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

بخش گیمینگ لاجیتک از یک هدست جدید در سری G pro خود رونمایی کرده که در واقع یک مدل گرانتر از هدست سال گذشته این شرکت به شمار می‌رود و با پرداخت هزینه کمی بیشتر، کاربر یک هدست باسیم، با راحتی بیشتر و کیفیت صدای بالاتر برای پی‌سی گیمینگ در اختیار خواهد داشت.

هدست گیمینگ لاجیتک به خاطر طراحی جدید آلومینیوم و استیل به کار رفته در آن براق‌تر به نظر می‌رسد. لاجیتک این محصول را به عنوان یک هدست درجه 1 برای بازی‌هایی که در آن‌ها نیاز به ارتباط صوتی مداوم وجود دارد، تولید کرده است. این شرکت با همکاری شرکت Blue Microphones این هدست را به یک قابلیت ورودی صدا با نام Blue Voice هم مجهز کرده که نوید دریافت صدای واضح‌تری را در میکروفن می‌دهد و محدوده وسیعی از انواع تیونینگ و فیلترهای مختلف را در اپ همراه آن به نام G Hub، در اختیار کاربر می‌گذارد.

هدست گیمینگ لاجیتک

در واقع با خرید این هدست حتی اگر یک میکروفن مجزا از برندهایی مثل Shure یا Blue در اختیار نداشته باشید، لااقل بخشی از قابلیت این محصولات را با هدست جدید لاجیتک دراختیار خواهید داشت. از آنجایی که لاجیتک با این محصول گیمرهای پی‌سی را هدف گرفته، قابلیت Blue Voice فقط برای پی‌سی‌ها در دسترس خواهد بود.

مدل قبلی G Pro در حال حاضر قیمتی برابر 79.99 دلار داشته و مدل جدید هدست گیمینگ لاجیتک که به صورت رسمی Logitech G Pro X نام گرفته، 129.99 دلار قیمت‌گذاری شده است. مدلی که از قابلیت Blue Voice  پشتیبانی نمی‌کند هم 99.99 دلار خواهد بود و برای کسانی که به امکانات میکروفن اهمیت نمی‌دهند گزینه اقتصادی‌تری است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی