ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی دیگری از پروژه اندروید وان: شیائومی می A3 معرفی شد

هر سال این موقع که می شود شیائومی یک گوشی مبتنی بر اندروید وان را معرفی می کند. سال گذشته در همین ماه، این شرکت شیائومی می A2 و می A2 لایت را رونمایی کرد ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | ۰۹:۱۰

هر سال این موقع که می شود شیائومی یک گوشی مبتنی بر اندروید وان را معرفی می کند. سال گذشته در همین ماه، این شرکت شیائومی می A2 و می A2 لایت را رونمایی کرد و امسال در کنفرانس خبری ویژه ای در اسپانیا پرده از جانشین آنها به نام می A3 برداشته است. همانطور که در خبرها خواندید در یک هفته گذشته اطلاعات و جزئیات مربوط به شیائومی می A3 در خبرها لو رفت و حالا این محصول به صورت رسمی معرفی شده است.

شیائومی می A3 بهبودهای قابل توجهی نسبت به نسل قبلی اش دارد و همزمان گام هایی را به عقب برداشته که در ادامه به هریک می پردازیم. نمایشگر گوشی تازه شیائومی کمی بزرگ تر از مدل می A2 شده و ابعاد آن به ۶.۰۸۸ اینچ رسیده است ضمن اینکه اینبار شاهد استفاده از یک پنل امولد در این محصول هستیم. یک بریدگی قطره ای شکل نیز در بالای این صفحه نمایش دیده می شود تا همسو با ترند بازار باشد اما یکی از عقبگردهای این گوشی رزلوشن نمایشگر آن است که به+HD تقلیل یافته است تا با گوشی CC9e در یک رده قرار بگیرد.

شیائومی می A3

شیائومی CC9e اوایل همین ماه رونمایی شد و در آن زمان شایعه شده بود که به زودی نسخه مبتنی بر اندروید وان CC9e به نام می A3 معرفی می شود که البته همینطور هم شد. اما از دیگر امکانات این گوشی میتوان به جک ۳.۵ میلیمتری هدفون اشاره کرد که در می A2 غایب بود. این گوشی همچنین یک باتری بزرگ تر با ظرفیت ۴۰۳۰ میلی آمپر ساعت دارد که شارژ بیشتری را نسبت به باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی می A2 فراهم می کند.

شیائومی می A3 به یک چیپست اسنپدراگون ۶۶۵ کوالکام مجهز شده و در قالب دو پیکره بندی با رم ۴ و حافظه های داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت عرضه می شود. اما یکی از تفاوت های این گوشی با CC9e پشتیبانی آن از درگاه کارت حافظه مایکرو اس دی است (دو آل سیم هیبریدی) و تامین امنیت گوشی هم برخلاف نسخه می A2 که با سنسور اثرانگشت در بخش پشتی بدنه تامین می شد در این مدل به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر محول شده است.

شیائومی می A3 یک دوربین اصلی سه گانه دارد که سنسور اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی است و با دو سنسور ۸ مگاپیکسلی الترا واید و حسگر عمق سنج ۲ مگاپیکسلی همراه شده. بریدگی قطره ای شکل این گوشی نیز یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی را در خود جای داده ضمن اینکه دوربین دستگاه قابلیت هایی در زمینه هوش مصنوعی دارد و به لطف این فناوری میتواند سوژه ها را دنبال کرده و مد های مختلف عکاسی را پیشنها دهد.

شیائومی می A3

این گوشی همراه با اندروید پای وارد بازار می شود و از آنجا که در چهارچوب برنامه اندروید وان قرار دارد تا سه سال پچ های امنیتی را به صورت ماهانه دریافت می کند و دو به روز رسانی عمده اندرویدی نیز برای آن ارائه خواهد شد.

قیمت و تاریخ عرضه

شیائومی می A3 در قالب سه رنگ مختلف خاکستری، آبی و سفید عرضه می شود. نسخه ۶۴ گیگابایتی از این گوشی ۲۴۹ یورو و نسخه ۱۲۸ گیگابایتی آن ۲۷۹ یورو قیمت گذاری شده است و طی هفته های آتی امکان خرید آن از می استورها و فروشگاه های دیگر میسر می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • 7.62mm
    7.62mm | ۲۷ تیر ۱۳۹۸

    به نظرم گوشی CC9 از A3 جذابتره هم رزولوشن بالاتری داره هم اولد هست. خودم هم A2 دارم.

  • Danial
    Danial | ۲۷ تیر ۱۳۹۸

    سال ۲۰۱۹ ،رزولوشن HD+!!!!عمق سنج دو مگاپیکسلی ، a2خیلی بهتره

    • ahadm ۸۸۸۸
      ahadm ۸۸۸۸ | ۲۷ تیر ۱۳۹۸

      بهتره این سوال رو از سامسونگ بپرسی ..که سال 2019 هست و هنوز میان رده هاش در حده همون چند سال پیش هستند ..گران ولی بدون امکانات ..ولی میان رده های شیائومی هم امکاناتی در حده گوشی های بالا رده ی سامسونگ دارند

  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۲۷ تیر ۱۳۹۸

    کلا دیگه خبری از گوشی های پنج و پنج و نیم اینچی نیست ..همه ی گوشی ها شدند تبلت ..

    • mahdi_asdn
      mahdi_asdn | ۲۷ تیر ۱۳۹۸

      بهش میگن فبلت

مطالب پیشنهادی