ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایران رنتر در الکامپ؛ استارت‌آپی که خرید اقساطی از فروشگاه‌های آنلاین را ممکن می‌کند

شرایط ناآرام اقتصادی کشور نه تنها قدرت خرید بسیاری از خانواده‌ها را به صفر رسانده بلکه بسیاری از سازمان‌ها و کسب و کارها را هم به ورطه نابودی کشانده است. اما اگر امسال به غرفه‌های ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | ۱۹:۱۰

شرایط ناآرام اقتصادی کشور نه تنها قدرت خرید بسیاری از خانواده‌ها را به صفر رسانده بلکه بسیاری از سازمان‌ها و کسب و کارها را هم به ورطه نابودی کشانده است. اما اگر امسال به غرفه‌های نمایشگاه الکامپ سر بزنید خواهید دید که تحت همین شرایط پرفشار هم ‌می‌توان به راهکارهایی برای آسان‌تر کردن اوضاع رسید.

با کاهش قدرت خرید مردم، تمایل به خرید اقساطی افزایش پیدا کرده و در این شرایط استارت‌آپی به نام «ایران رنتر» روی کار آمده که خدمات فروش اقساطی بدون نیاز به ضامن را به مشتریانش ارائه می‌کند.

ایران رنتر که در نمایشگاه الکامپ سال گذشته حضور پررنگی داشت، امسال هم با دست پر در نمایشگاه حاضر شده و از خدمات جدیدی پرده‌برداری کرده که تحت شرایط تحریم کشور و معضلات عمیق اقتصادی، می‌توانند برای بسیاری از خانواده‌ها مؤثر و نجات‌بخش باشند.

ایران رنتر

وبسایت ایران رنتر کار خود را از سال ۹۴ و در شهر تهران آغاز کرده و جالب است بدانید که هدف مجموعه از ابتدای کار، فروش اقساطی نبوده و بلکه بیشتر «اجاره دادن کالا» به مشتریان را دنبال می‌کرده و فلسفه نامگذاری‌ اش هم بر همین مبنا بوده است.

اما با تغییر شرایط و پیشرفت مجموعه، کم کم بحث اجاره به شرط مالکیت هم به خدمات ایران رنتر اضافه شده و امروز این وبسایت در شرایط سنگین اقتصادی، بیشتر در زمینه فروش اقساطی کالا و خدمات فعالیت می‌کند.

ایران رنتر

«امیر حق رنجبر»، مدیر عامل این شرکت در گفتگویی که با دیجیاتو داشت از خدمات جدید ایران رنتر گفت و از راه‌اندازی سرویس جدیدی به نام کارت اعتباری در سال ۹۸ خبر داد:

«به خاطر هزینه‌های زیادی که فروش اقساطی داشت، امسال تصمیم گرفتیم که مدل تجاری شرکت را بیشتر روی خدمات کارت اعتباری متمرکز کنیم. با استفاده از کارت اعتباری مشتریان می‌توانند خرید اقساطی خود را نه از ایران رنتر، بلکه از صد فروشگاه اینترنتی در کشور انجام بدهند. با این رویکرد می‌توانیم بگوییم که ایران رنتر حالا به یک فین تک تبدیل شده است.»

حق رنجبر یکی از دلایل اصلی حضور در نمایشگاه الکامپ امسال را همین تغییر رویکرد می‌داند تا بتوانند بحث خرید اقساطی از سایر فروشگاه‌ها را به مشتریان خود اطلاع‌رسانی کنند.

اما به جز این موضوع، در حال حاضر می‌توانید در ایران رنتر به جز خرید کالا برای رزرو هتل، رزرو بلیت هواپیما یا ثبت نام در تورهای گردشگری هم خرید اقساطی انجام دهید که نخستین بار است چنین خدماتی در کشورمان ارائه می‌شود. این خدمات برای خرید بیمه یا دریافت خدمات منازل از سوی سرویس‌هایی مثل آچاره هم ممکن شده که مطمئنا می‌تواند برای بسیاری از مردم گره‌گشا و از نظر اقتصادی به صرفه‌ باشد. حق رنجبر می‌گوید:

«در حال حاضر با برندهای مختلفی همکاری می‌کنیم که دیجی کالا هم یکی از آن‌هاست. با ثبت نام در ایران رنتر مردم می‌توانند از دیجی کالا هم خرید قسطی انجام دهند. ضمنا در حوزه تخفیف با وبسایت تخفیفان و در حوزه سفر با اقامت ۲۴ همکاری می‌کنیم و هر روز در حال افزایش همکاران و شرکای تجاری خود هستیم.»

حق رنجبر به آمار و ارقام ایران رنتر هم اشاراتی داشت. این وبسایت فروش اقساطی امروز بیش از ۱۵۰۰ سرمایه‌گذار حقیقی را جذب خود کرده و هر ماه قریب به ۶۰۰۰ سفارش خرید اقساطی در آن به ثبت می‌رسند که نشان از استقبال کاربران از سیستم خرید خاص این وبسایت دارد.

ایران رنتر

مدیر عامل ایران رنتر در انتهای گفتگو از برنامه‌های آینده شرکت هم سخن گفت و اعلام کرد که طی هفته‌های آینده شهرهای قم، تبریز و شیراز به سایر شهرهای تحت پشتیبانی این مجموعه جهت ارائه خدمات خرید اقساطی اضافه می‌شوند.

از بین پرشمار غرفه‌هایی که در نمایشگاه الکامپ امسال حضور دارند، ایران رنتر به جرأت یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین خدمات را ارائه می‌کند و گره از مشکلی می‌گشاید که این روزها به یکی از اساسی‌‌ترین معضلات مردم کشور تبدیل شده است. برای آشنایی بیشتر با خدمات مجموعه ایران رنتر می‌توانید به وبسایت آن مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • فرشاد
    فرشاد | ۲۹ تیر ۱۳۹۸

    چرا وقتی قیمت موبایل داشت دو برابر سه برابر میشد همچین استارتاپی وجود نداشت و الان که قیمتها نزولی شده سر و کله‌ش پیدا میشه؟ سودجویی تا کجا؟!

  • moslemzare
    moslemzare | ۲۹ تیر ۱۳۹۸

    نزول مدرنیته

مطالب پیشنهادی