ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پنل خدمت گیرندگان بهزیستی رونمایی شد

سازمان بهزیستی کشور پنل خدمت گیرندگان خود را راه اندازی کرد. در این پنل اطلاعات ۷ و نیم میلیون خدمت‌گیرنده بهزیستی از ابتدای سال ۹۱ تاکنون وجود دارد. به گفته دکتر «وحید قبادی‌دانا» رئیس سازمان ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۶:۲۰

سازمان بهزیستی کشور پنل خدمت گیرندگان خود را راه اندازی کرد. در این پنل اطلاعات ۷ و نیم میلیون خدمت‌گیرنده بهزیستی از ابتدای سال ۹۱ تاکنون وجود دارد.

به گفته دکتر «وحید قبادی‌دانا» رئیس سازمان بهزیستی این سامانه با در راستای تحقق دولت الکترونیک و با هدف شفاف‌سازی خدماتی که به افراد تحت پوشش بهزیستی ارائه می‌شود، ایجاد شده و تمامی خدمت گیرندگان می‌توانند اطلاعات خود را در سایت وارد کنند تا حمایت‌های مالی که به آنها ارائه شده‌است را مشاهده کنند:

«در سایت «شفاف. بهزیستی» که با دو دامنه ir  و net ایجاد شده‌ است، اطلاعات ۲۲ هزار تفاهم نامه که میان سازمان بهزیستی و سایر نهادها و افراد منعقد شده‌، نمایش داده شده است و همچنین اطلاعات بیشتر از ۴۴ هزار خدمت گیرنده و ۱۵ هزار مهدکودک که چند هزار مرکز بهداشتی، توانبخشی و... درج شده‌است. همچنین اطلاعات و جزئیات بیش از ۲هزار و ۸۰۰ واحد ملکی متعلق به بهزیستی ثبت شده است.»

قبادی‌دانا در مورد سایر اطلاعاتی که در سامانه بارگذاری شده، عنوان کرد که اطلاعات پرداخت‌ مستمری به یک میلیون و ۸۰ هزار نفر از توان‌یابان در ۶ ماهه اخیر و همچنین اطلاعات پرداخت یارانه ۲۶ هزار کودک تحت پوشش که یارانه‌شان به کارت بانکی آنها واریز شده در سامانه قرار گرفته است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در ادامه با به راه‌اندازی «کلینیک الکترونیکی» و «سامانه ملی فرزند‌خواندگی» در روزهای آینده اشاره کرد که به صورت پایلوت در تهران اجرایی خواهد شد:

«در این سامانه اطلاعات تمامی کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست و همچنین خانواده هایی که تمایل به پذیرش فرزندخوانده دارند نیز به صورت کامل ثبت می‌شود. تا در نهایت هیچ کودک بی‌سرپرست و بد سرپرستی در مکانی به غیر از خانواده‌ها حضور نداشته باشد.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی