ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اوبر سرویس‌های مختلف خود را با ارائه یک حق اشتراک ماهیانه ترکیب می‌کند

اوبر در حال آزمایش طرحی است که کاربران با دریافت اشتراک ماهیانه، سرویس‌های Eats، کرایه ماشین و کرایه دوچرخه و اسکوتر را با هم دریافت خواهند کرد. اشتراک ماهیانه اوبر قیمتی برابر با 24.99 دلار ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۱ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۹:۳۰

اوبر در حال آزمایش طرحی است که کاربران با دریافت اشتراک ماهیانه، سرویس‌های Eats، کرایه ماشین و کرایه دوچرخه و اسکوتر را با هم دریافت خواهند کرد. اشتراک ماهیانه اوبر قیمتی برابر با 24.99 دلار دارد.

در حال حاضر اوبر این سرویس را چند بار به طرق مختلف در شهرهای سن فرانسیسکو و شیکاگو آزمایش کرده که هر دفعه یک نوع تخفیف خاص برای این سرویس درنظر شده است. مثلا دلیوری  Eats رایگان و سرویس‌های دوچرخه و اسکوتر (JUMP) از این دست هستند. این سرویس حق اشتراک ماهیانه‌ای برابر 24.99 دلار دارد.

اوبر در شهرهای دیگر هم این سرویس را با قیمت کمتر ارائه می‌کند که شامل تخفیف در کرایه خودروها و دلیوری‌های رایگان Eats برای سفارشات بالاتر از یک سقف معین می‌شود.

اشتراک ماهیانه اوبر

قبل از اینکه اطلاعات رسمی در مورد این آزمایش طرح اشتراک ماهیانه اوبر منتشر شود، برخی از عکس‌های افشا شده از اپ اوبر منجر به حدس و گمان‌هایی در مورد ادغام Eats با Ride Pass این شرکت شده بود. اوبر اولین بار Ride Pass را پاییز سال گذشته عرضه کرد تا کاربران با پرداخت یک حق اشتراک ماهیانه، هزینه کمتری را برای هر سواری پرداخت کنند. شرکت Lyft هم چنین سرویسی را با نام All-Access به کاربرانش عرضه می‌کند.

این اولین باری است که اوبر تمام خدمات خود را در قالب یک اشتراک ماهیانه به کاربران ارائه می‌دهد. چالش اصلی در فضای اینگونه خدمات، ایجاد تنوع محصول در کنار ایجاد وفاداری کاربران است بنابراین راهی که اوبر در پیش گرفته راهکار هوشمندانه‌ای برای جلب مشتریان به سمت پلتفرم چند خدمتی این شرکت است.

اخیرا Lyft هم سرویس دوچرخه الکترونیکی خود را در سن فرانسیسکو راه اندازی و رقابت با اوبر را در این حوزه آغاز کرده است. بنابراین منطقی به نظر می‌رسد که اوبر در ابتدای راه سرویس ماهیانه جدید خود، آن را در این شهر به آزمایش بگذارد. این سرویس جدید علاوه بر Lyft، سرویس Postmates را هم در برابر خود می‌بیند که با دریافت یک اشتراک ماهیانه دلیوری‌های رایگان نامحدود به کاربران ارائه می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی