ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بهترین اپلیکیشن‌های فروشگاه مایکروسافت برای ویندوز 10 [قسمت اول]

فروشگاه مایکروسافت با پیشرفت‌های قابل توجهی رو به رو شده و اپلیکیشن‌های مورد اعتماد و تحسین شده‌ای را به کاربران عرضه می‌کند. علاوه بر ظاهر و رابط کاربری ارتقاء یافته، مارکت اپلیکیشن مایکروسافت بسیاری از ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۹ مرداد ۱۳۹۸ | ۲۰:۰۰

فروشگاه مایکروسافت با پیشرفت‌های قابل توجهی رو به رو شده و اپلیکیشن‌های مورد اعتماد و تحسین شده‌ای را به کاربران عرضه می‌کند. علاوه بر ظاهر و رابط کاربری ارتقاء یافته، مارکت اپلیکیشن مایکروسافت بسیاری از نرم افزار‌های تقلبی و بیهوده را از بین برده تا جای امکان بهترین نرم افزار‌ها را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم به معرفی بهترین اپلیکیشن‌های فروشگاه مایکروسافت برای ویندوز 10 بپردازیم. در این مطلب چند قسمتی بهترین‌های دسته بندی‌های مختلف را معرفی می‌کنیم. این دسته بندی‌ها به ترتیب مربوط به اپلیکیشن‌های حوزه‌ی ذخیره سازی ابری، غذا و نوشیدنی، مدیریت و ویرایش تصاویر، پخش کننده‌های صوتی، اخبار و ورزش، توسعه و بهره‌وری، مطالعه، فروشگاه، شبکه‌های اجتماعی و ارتباطات، ابزار و پخش‌کننده‌های ویدیویی خواهند بود.

در قسمت اول به معرفی بهترین اپلیکیشن‌های حوزه‌های ذخیره سازی ابری، غذا و نوشیدنی و مدیریت و ویرایش عکس می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

ذخیره سازی ابری

احتمالا با اپلیکیشن‌های این حوزه آشنایی دارید. نرم افزار‌هایی نظیر دراپ باکس و OneDrive که با استفاده از آن‌ها می‌توانید اطلاعات خود را روی ابر‌ها ذخیره کنید و حتی آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارید. در ادامه بهترین‌های این بخش در فروشگاه مایکروسافت را معرفی خواهیم کرد.

Dropbox

اپلیکیشن دراپ باکس به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید به تصاویر، پرونده‌ها و ویدیو‌هایی که در دستگاه‌های مختلف دارید دسترسی داشته باشید. همچنین امکان ذخیره‌سازی و اشتراک فایل‌های آپلود شده را خواهید داشت.

یکی از مزایای قابل توجه دراپ باکس این است که می‌توانید یک فایل ورد (یا هر فایل آفیس دیگری که بخواهید) را در آن آپلود کنید و به طور همزمان با همکارانی که فایل را با آن‌ها به اشتراک گذاشتید، آن را ویرایش کنید. دراپ باکس همه‌ی تغییرات را به صورت زنده نمایش خواهد داد.

OneDrive

این نرم افزار پرچمدار مایکروسافت در زمینه‌ی ذخیره سازی ابری به شمار می‌رود. اپلیکیشن یاد شده برای افرادی که نمی‌خواهند با فولدر‌هایی پیچیده رو به رو شوند گزینه‌ای بسیار مطلوب به شمار می‌رود.

G Drive

بهترین برنامه های ویندوز

یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای ذخیره سازی ابری Google Drive است اما غول جستجوگر جهان هنوز یک اپلیکیشن رسمی برای استفاده در فروشگاه مایکروسافت عرضه نکرده است اما یک نرم افزار جایگزین در فروشگاه مایکروسافت برای دسترسی به سرویس ذخیره سازی ابری گوگل G Drive نام دارد.

این نرم افزار که می‌توانید به راحتی از طریق فروشگاه مایکروسافت آن را دریافت کنید؛ همه‌ی ویژگی‌های نسخه‌ی وب Google Drive را در اختیارتان قرار خواهد داد. این نرم افزار کاملا رایگان است.

غذا و نوشیدنی

آشپزی کار ساده‌ای نیست اما وقتی مجبور شوید باید این توانایی را یاد بگیرید. یکی از بهترین اتفاق‌ها در فروشگاه مایکروسافت این است که اپلیکیشن‌های خوبی در زمینه‌ی غذا و نوشیدنی دارد که می‌توانند بهترین راهنمای شما در زمینه‌ی آشپزی باشند. در ادامه دو عنوان برتر فروشگاه مایکروسافت در این حوزه را معرفی خواهیم کرد.

Recipe+ Nutrition Profiler (قیمت ۸ دلار)

این نرم افزار طوری طراحی شده که بتوانید به دستور پخت بیش از ۱۲ هزار غذا دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید دستور پخت غذای خودتان را هم به آن اضافه کنید. اپلیکیشن یاد شده به صورت آفلاین هم کار می‌کند و می‌توان گفت روشی فوق العاده برای دسترسی به دستور پخت غذاهای سالم و خوش مزه است.

Recipe به صورت رایگان در اختیارتان قرار نمی‌گیرد و برای استفاده از آن باید ۸ دلار هزینه کنید.

Recipe Keeper

بهترین برنامه های ویندوز

نرم افزار Recipe Keeper به منظور ذخیره سازی دستور پخت غذا‌های مختلف، مدیریت لیست خرید و همچنین برنامه ریزی برای صرف وعده‌های غذایی توسعه داده شده است.

با استفاده از این نرم افزار شما می‌توانید دستور پخت‌های خاص خود را در آن وارد کنید و حتی بسیاری از دستور پخت‌های مورد تایید دیگر سایت‌ها را در آن قرار دهید. همچنین با استفاده از ویژگی مدیریت لیست خرید آن می‌توانید موارد مورد نیاز برای پختن یک غذای کامل را به لیست خرید خود اضافه نمایید.

این اپلیکیشن به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران فروشگاه مایکروسافت و به منظور استفاده در ویندوز 10 در دسترس قرار گرفته است.

مدیریت و ویرایش تصاویر

مهم نیست که می‌خواهید یک اثر هنری خلق کنید یا صرفا برای ویرایش تصویر به یک اپلیکیشن قابل اطمینان نیاز دارید؛ در فروشگاه مایکروسافت می‌توانید اپلیکیشن‌های فوق العاده مناسب و رایگانی برای خلق اثرات هنری و یا ویرایش تصاویر بیابید. در ادامه به معرفی بهترین‌های این حوزه در فروشگاه مایکروسافت می‌پردازیم.

Fotor

نرم افزار فوتور یک ویرایشگر همه کاره است و تا حدی می‌توان آن را جایگزین ساده‌ای برای فتوشاپ دانست. علاوه بر وجود ابزار‌های ابتدایی برای ویرایش تصاویر، با استفاده از این نرم افزار می‌توانید افکت‌های تصویری مختلف را هم به عکس‌های خود اضافه کنید.

تبدیل فایل RAW، امکان اصلاح سریع تصاویر و حتی ایجاد کلاژ از ویژگی‌های قابل توجه فوتور به شمار می‌روند. علاوه بر این با عرضه‌ی آخرین به روزرسانی حالا فوتور داده‌های EXIF هم پشتیبانی می‌کند.

Adobe Photoshop Express

نسخه‌ی کامل فتوشاپ بسیار گران قیمت است و همه‌ی کاربران نیازی به استفاده از آن ندارند، اما احساس نیاز به نرم افزاری قوی‌تر از MS Paint در همه‌ی کاربران ویندوز 10 احساس می‌شود.

یکی از گزینه‌های بسیار مناسب برای جایگزینی نسخه‌ی کامل فتوشاپ، Adobe Photoshop Express است. این نرم افزار برای ویرایش سریع عکس‌ها طراحی شده. از ویژگی‌های آن -به جز ابزاری ابتدایی برای ویرایش عکس‌ها- می‌توانیم به امکان کراپ کردن، صاف کردن، چرخاندن و آینه سازی تصاویر اشاره کرد.

همچنین امکان تغییر سایز تصویر، تنظیم روشنایی، سایه و همچنین کنتراست تصویر هم در اختیارتان قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که اگر دارای آیدی ادوبی باشید، پلاگین‌های متنوعی را می‌توانید به این نرم افزار اضافه کنید.

Fhotoroom

بهترین برنامه های ویندوز

نرم افزار Fhotoroom از نرم افزار Windows Phone مشتق شده و دارای مجموعه‌ای غنی از ابزار‌های مختلف برای ویرایش تصاویر است. با استفاده از این اپلیکیشن به بیش از ۷۰ استایل، فریم، فیلتر و نورپردازی مختلف دسترسی خواهید داشت.

Fresh Paint

نرم افزار Fresh Paint یک اپلیکیشن برای ایجاد اثرات هنری و نقاشی کشیدن در ویندوز 10‌ است که یادگیری آن بسیار ساده و آسان است. این نرم افزار برای همه‌ی سنین مناسب است و همه‌ی نیاز‌های شما برای ایجاد نقاشی‌های زیبا را در اختیارتان قرار می‌دهد. استفاده از قلم قدرت این نرم افزار را دو چندان خواهد کرد.

Gallery HD

اپلیکیشن Gallery HD برای مدیریت عکس‌ها و تصاویر ذخیره سازی شده در کامپیوتر و حافظه‌های خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید اسلاید شو‌های بی‌نظیر و جذابی از تصاویر ذخیره شده‌ی خود مشاهده کنید.

پایان قسمت اول

در قسمت‌های آینده به بهترین اپلیکیشن‌های فروشگاه مایکروسافت در دیگر دسته بندی‌ها خواهیم پرداخت. اگر شما هم از مایکروسافت استور استفاده می‌کنید تجربه‌ی خود از بهترین نرم افزار‌هایی که از این طریق دریافت کرده‌اید را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • alirezas۱
    alirezas۱ | ۹ مرداد ۱۳۹۸

    سلام . در مورد نسخه رایگان فتوشاپ میخوام ببینم قابلیت حذف بکگراند رو هم داره ؟ و هم چنین فیلترها و شارپ کردن . ممنون میشم ج بدید

  • Mohammad Kadkhodaee
    Mohammad Kadkhodaee | ۹ مرداد ۱۳۹۸

    این ویندوز استور رو از کجا باید بگیرم

    • AtMan
      AtMan | ۹ مرداد ۱۳۹۸

      دیفالت روی همه ویندوز های 10 استور مایکروسافت هستش

  • arsalan_ashhadi
    arsalan_ashhadi | ۹ مرداد ۱۳۹۸

    واسه ما ایرانیا حتی با تغییر آی پی هم نمیشه دانلود کرد من تو حالت توسعه دهنده میزارم از یه سایت بصورت مستقیم برنامه رو دانلود میکنم دستی نصب میکنم مثل apk installer تو اندروید

    • ulinux14ali
      ulinux14ali | ۹ مرداد ۱۳۹۸

      یه جای کارت ایراد داره حتما..... من که بدون تغییر آیپی و همینجوری مستقیم میتونم دانلود کنم..... در عین حال ای آن هم هستم?

    • ali_komijani
      ali_komijani | ۹ مرداد ۱۳۹۸

      باید بری تو ایمیلت و کشورت رو امریکا کنی اموزشش تو همین دیجیاتو هم بود بعدش دیگه دسترسیت باز میشه ولی اینکارو نکنی حتی با تغییر ایپی هم نمیتونی از استور استفاده کنی

    • آریا
      آریا | ۱۱ مرداد ۱۳۹۸

      نیاز به تغییر آی پی هم نیست. فقط کافیه ریجن ویندوز رو از ایران به امریکا تغییر بدی

مطالب پیشنهادی