ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مچ بند هوشمند Mictic از حرکات دست برای تولید موسیقی مرتبط استفاده می‌کند

گجت جدید Mictic یک نوع مچ بند هوشمند است که از طریق بلوتوث به تلفن همراه کاربر متصل می‌شود و بر اساس حرکات دست او موسیقی تولید می‌کند. به این ترتیب با استفاده از این ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | ۲۳:۵۹

گجت جدید Mictic یک نوع مچ بند هوشمند است که از طریق بلوتوث به تلفن همراه کاربر متصل می‌شود و بر اساس حرکات دست او موسیقی تولید می‌کند. به این ترتیب با استفاده از این گجت می‌شود انواع سازهای موسیقی را روی هوا و بدون در اختیار داشتن خود ساز نواخت.

این مچ بندهای Mictic ظاهری شبیه Fitbit دارند و با استفاده از شتاب‌سنج، داده‌هایی را به تلفن همراه کاربر ارسال می‌کند. سپس یک اپلیکیشن مرتبط تصمیم می‌گیرد که بر اساس این داده‌ها چه صدایی تولید شود. مثلا در یک حالت، می‌تواند صداهای خشک و صنعتی تولید کند تا با حرکات رباتی کاربر همراه شود یا با توجه به حرکات شما، از صداهای درام و بیس استفاده کند.

مچ بند هوشمند

این گجت Mictic در واقع یکی از انواع مشابهی است که برای ساده‌سازی یادگیری و نواختن موسیقی توسعه داده شده تا کاربران بتوانند مستقیما از این طریق و با حرکات ساده اصوات را به سادگی هرچه تمامتر خلق کنند.

البته همین مکانیزم مصالحه‌ای پیش روی کاربر قار می‌دهد، به این صورت که دقت یا حق انتخاب خاصی وجود ندارد و باید با همان انتخاب پیشنهادی سیستم کنار آمد. بنابراین با اینکه استفاده از این گجت بسیار مفرح و هیجان انگیز است، احتمال پیاده کردن یا تقلید یک آهنگ را بر اساس خود کاربر بسیار سخت می‌کند.

با همه این اوصاف، مچ بند هوشمند Mictic می‌تواند برای کسانی که موسیقی خیابانی و نمایشی اجرا می‌کنند یک گجت بسیار کاربردی باشد. قیمت آن در حال حاضر 99 دلار در نطر گرفته شده و قرار است در سال 2020 برای عرضه آماده شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی