ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دنبال کردن توییت ها
نرم افزار و اپلیکیشن

دنبال کردن رشته توییت‌ها در توییتر آسان‌تر می‌شود

شاید همه توییت‌هایی که در شبکه‌ اجتماعی توییتر می‌بینید، جذاب و خواندنی نباشند اما از بعضی موارد نمی‌توان به سادگی گذشت؛ خصوصا آن‌هایی که داستانی تعریف کرده یا توالی اتفاقاتی را بیان می‌کنند. تا پیش ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰

شاید همه توییت‌هایی که در شبکه‌ اجتماعی توییتر می‌بینید، جذاب و خواندنی نباشند اما از بعضی موارد نمی‌توان به سادگی گذشت؛ خصوصا آن‌هایی که داستانی تعریف کرده یا توالی اتفاقاتی را بیان می‌کنند.

تا پیش از این برای پیگیری یک رشته توییت بهترین راه این بود که فرد ارسال‌کننده را دنبال می‌کردید، اما به لطف یک ویژگی آزمایشی شاید در آینده نیازی به این کار وجود نداشته باشد. توییتر اخیرا مشغول تست قابلیتی بوده که بتوانید پاسخ‌های ارسال شده به هر توییت (توییت‌های بعدی که به توییت اصلی وصل می‌شوند) را هم دنبال نمایید.

کاربران توییتر تا امروز می‌توانستند در صورت تمایل از ارسال توییت جدید توسط حساب کاربری محبوب‌شان با خبر شوند. اما حالا و به لطف ویژگی جدید، امکان دریافت نوتیفیکیشن بابت هر پاسخ جدید ارسال شده زیر یک توییت هم فراهم شده است. در این صورت دیگر نیازی نیست زیر توییت‌های مورد علاقه‌تان به طور دستی به جستجو پرداخته و به دنبال پاسخ‌های جدید بگردید.

دنبال کردن توییت ها

به نظر می‌رسد که این اقدام در راستای تمرکز هر چه بیشتر توییتر روی بهبود ساختار انتشار پست‌ها در این شبکه اجتماعی صورت پذیرفته، همانطور که پیش از این امکان مخفی‌سازی پاسخ‌ها و طبقه‌بندی مکالمات در اپلیکیشن آزمایشی Twttr اعلام گشته بود. ظاهرا ارائه قابلیت آزمایشی جدید در پی جنجالی بوده که جک دورسی، مدیر عامل توییتر و کارا سویشر از وبسایت ریکود در ماه فوریه به راه انداختند.

در این مکالمه نسبتا طولانی اظهاراتی جنجالی رد و بدل شد که به عقیده دورسی، ساختار توییتر اجازه نمی‌داد که همه بتوانند به آسانی آن‌ها را دنبال کنند. بنابراین شاید ویژگی جدید با ارسال نوتیفیکیشن بابت هر پاسخ جدید بتواند کاربران را از گمراهی خارج سازد.

اما با وجود حل شدن این مشکل، توییتر همچنان معضلات بزرگی دارد که برطرف شدن آن‌ها برای گردانندگان این شبکه اجتماعی ابدا کار آسانی نیست، خصوصا مبارزه با پیام‌های تهدید‌آمیز که ظاهرا اقدامات اخیر توییتر برای کاهش آن‌ها خیلی تأثیرگذار نبوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی