ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی نوت 10 پلاس
تکنولوژی

نمایشگر گلکسی نوت 10 پلاس رکوردهای دیسپلی‌میت را شکست

سامسونگ بار دیگر از آزمایش نمایشگر موسسه دیسپلی میت سر بلند بیرون آمده. این بار گلکسی نوت 10 پلاس لقب بهترین نمایشگر اولد را از آن خود کرده و 13 رکورد در زمینه کیفیت نمایشگرها ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۸

سامسونگ بار دیگر از آزمایش نمایشگر موسسه دیسپلی میت سر بلند بیرون آمده. این بار گلکسی نوت 10 پلاس لقب بهترین نمایشگر اولد را از آن خود کرده و 13 رکورد در زمینه کیفیت نمایشگرها را شکسته است. رکوردهای جدید شامل مواردی از جمله دقت رنگ مطلق و کنتراست هستند.

گلکسی نوت 10 پلاس که به تازگی معرفی شده از نمایشگر اولد 6.8 اینچی با رزولوشن 1440 در 3040 پیکسل بهره می برد که 498 پیکسل در هر اینچ را ارائه می دهد. قابلیت مدیریت رنگ خودکار این گوشی موجب می شود در زمان نمایش محتوا، پروفایل رنگ صحیح تنظیم شود. به همین دلیل نگرانی از بابت انتخاب حالت نمایش نخواهید داشت.

بر اساس بررسی های دیسپلی میت گلکسی نوت 10 پلاس با حداکثر روشنایی 1308 نیت رکورد جدیدی از خود به جا گذاشته که در مقایسه با گلکسی نوت 9 به مقدار 25 درصد پیشرفت کرده است. اما مهمتر اینکه حداکثر روشنایی تمام صفحه رکورد 793 نیت را ثبت کرده. به این ترتیب گلکسی نوت 10 در روشنایی محیط خارجی هم مشکلی برای نمایش نخواهد داشت.

گلکسی نوت 10 پلاس

دیسپلی میت دقت رنگ مطلق گلکسی نوت 10 پلاس را 0.4 JCND عنوان کرده. این میزان یک رکورد جدید به حساب می آید و با چشم عادی نمی توان آن را از بهترین حالت ممکن برای نمایشگرها تشخیص داد. در حالت vivid (نمایش زنگ های زنده تر) که بیشتر کاربران هم از این حالت استفاده می کنند نوت 10 پلاس به میزان 113 درصد از محدوده رنگی DCI-P3 و 142 درصد از sRGB را پوشش می دهد.

سامسونگ در گلکسی نوت 10 پلاس میزان نور آبی مضر را هم تا 37.5 درصد نسبت به گلکسی نوت 9 کاهش داده و این در حالی است که گاموت رنگی عریض هم تحت تأثیر منفی قرار نگرفته است.

انتظار می رود نمایشگر گلکسی نوت 10 نیز با نسخه پلاس تفاوت چندانی نداشته باشد و کیفیت مشابهی را ارائه کند.

 

همه آنچه در مراسم معرفی گلکسی نوت 10 سامسونگ گذشت

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی